ostrand
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Står medium i storleksfältet ju
Meh!
Står medium i storleksfältet ju
Med gaffel och dämpare kanske? Annars finns väl bara minsta värde om man har en dämpare liggande. Hardtail däremot hade jag gärna köpt![]()
Sugen på att bygga upp en vintage 26\
Säljer en heldämpad ram av märke Cyclepro Sinner FS 26” strl M från 2003. Cykeln kostade dryghappyride.se
Jag är fullkomligt okunnig på det här området, så frågan är ställd utifrån ett genuint intresse: är den här rackarn rimligt prissatt?
Lite min tanke. HT kan vara intressant. FS är kanske inte lika roligt. Men som sagt, min kunskap begränsad.Med gaffel och dämpare kanske? Annars finns väl bara minsta värde om man har en dämpare liggande. Hardtail däremot hade jag gärna köpt
![]()
Sugen på att bygga upp en vintage 26\
Säljer en heldämpad ram av märke Cyclepro Sinner FS 26” strl M från 2003. Cykeln kostade dryghappyride.se
Jag är fullkomligt okunnig på det här området, så frågan är ställd utifrån ett genuint intresse: är den här rackarn rimligt prissatt?
Den där gungar nog inte alls eftersom dämparen är i botten utan belastning på andra bilden ;)En sak at tänka på är att baklänkage av cyklar från den tiden ofta gungade mycket vid trampning. Hardtail från den tid har bara gammaldags geometri som kan vara ok, beroende på användningen, och kan ofta förbättras med en angleset.
Den där gungar nog inte alls eftersom dämparen är i botten utan belastning på andra bilden ;)
Med en plattformsdämpare så kan man ju komma runt det mesta av gunget. Men geometrin är ju ändå gammal. 1500 verkar i överkant oavsett skick.En sak at tänka på är att baklänkage av cyklar från den tiden ofta gungade mycket vid trampning. Hardtail från den tid har bara gammaldags geometri som kan vara ok, beroende på användningen, och kan ofta förbättras med en angleset.
Med en plattformsdämpare så kan man ju komma runt det mesta av gunget. Men geometrin är ju ändå gammal. 1500 verkar i överkant oavsett skick.
Åhhh jävlar vad jag vill ha!
Eller en glockOm någon är sugen på en fixed gear.![]()
"Sig Sauer 229 - Endast använd en gång så praktiskt taget nyskick. Säljes pga tappat intresse. Kvitto finns inte därav det låga priset. För 2000 kr extra skickar jag med en skottsäker väst. Först till kvarn!"Eller en glock![]()
Ska vi starta en insamling?????180cm, storlek small, ont i ryggen, slammad. Give this man a bike fit![]()
Den med bäst geometri?Bara att välja. Och vraka. Jag vet vilken jag bjuder på.![]()
Den med bäst geometri?
Är det ett taget namn?
Intressekoll?
Antagligen, inte bara cyklar som stjälsÄr det ett taget namn?
"Bultsaxen i nyskick. Endast använd ett par år."Intressekoll?
Eller en glock![]()
De verkar ha varit lättsålda iallafall. Redan borta.jo jag är också lurad, men inte så lurad.
De verkar ha varit lättsålda iallafall. Redan borta.
jag tror bob hund lånade det temat från kommos rymdepos vi måste skjuta oss ut härifrån. "på rea säljs våra liv / vi får betala deras jävla maskineri".Jag rear ut min själ. Allt ska bort.
En tjugo år gammal och kraschad hjälm, någon?
" Cykelhjälm 100kr Publicerades för 3 veckor sedan i Norsborg, Stockholms län
Skick Använd – i använt skick
Har en hjälm som inye längre kommer till användning som jag vill sälja.
Det är en hjälm för barn i åldern 10-14 år.
https://www.facebook.com/marketplace/item/625338051822720/ "
Visa bilaga 528225
Visa bilaga 528223
Visa bilaga 528224
Köp den, lägg den på backen och hoppa på den så att säljaren ser det. Konstig idé att limma ihop skiten.Den trasiga hjälmen var tydligen svårsåld. Så mamma Lydia klistrade ihop den kraschade hjälmen av delarna hon sparat. För att lika omtänksamma föräldrar skall nappa passade hon på att sänka priset med 30kr, och ändra rekommenderad ålder så att hjälmen stl large nu även passar barn från 8 år.
Ps. endast seriösa köpare...
"Cykelhjälm säljes för endast 70kr
Hjälmen fick några sprickor som vi har limmat ihop men funkar alldeles utmärkt.
Justerbar funktion som anpassar huvudstorleken
Storlek L, passar från 8-16 år
Endast seriösa köpare, tack!"
Logga in på Facebook
Logga in på Facebook för att börja dela och ta kontakt med vänner, familj och andra som du känner.www.facebook.com
Visa bilaga 535139
Visa bilaga 535140 Visa bilaga 535141
Visa bilaga 535142 Visa bilaga 535143
Svar från Lydia:Den kraschade hjälmen var tydligen svårsåld. Så mamma Lydia klistrade ihop delarna hon sparat. För att någon omtänksam förälder skall nappa passade hon på att sänka priset med 30kr, och ändra rekommenderad ålder så att hjälmen stl large nu även passar barn från 8 år.
Ps. endast seriösa köpare...
"Cykelhjälm säljes för endast 70kr
Hjälmen fick några sprickor som vi har limmat ihop men funkar alldeles utmärkt.
Justerbar funktion som anpassar huvudstorleken
Storlek L, passar från 8-16 år
Endast seriösa köpare, tack!"
Logga in på Facebook
Logga in på Facebook för att börja dela och ta kontakt med vänner, familj och andra som du känner.www.facebook.com
Visa bilaga 535139
Visa bilaga 535140 Visa bilaga 535141
Visa bilaga 535142 Visa bilaga 535143
Hade Lydia den på huvudet när sprickorna uppstod månntro?Svar från Lydia:
Det är inte hela hjälmen som är sprucken utan en bit av den är sprucken. Jag bedömer att hjälmen är fortfarande i funktion så den har limmats med super lim. Annars skulle jag självfallet inte sälja hjälmen om den kan vara skadlig för barn. Tack för ditt meddelande