Blockettråden 2
Det är ju custom...Oj. Det är väl knappt att summan av alla lösa delar uppgår till 13k.
Det är ju custom...Oj. Det är väl knappt att summan av alla lösa delar uppgår till 13k.
Och med "För att inte ödsla tid..." menar han såklart att hans egen tid är värd mer än potentiella köpares, annars hade han kunnat googla och klistra in specen själv.Sympatisk och ödmjuk. Priset var väl bra iofs! Snygg färg med. Men om ramen för av utanför garantin då?
"Annonser med dem här typen av säljare åker raka vägen i papperskorgen."Och med "För att inte ödsla tid..." menar han såklart att hans egen tid är värd mer än potentiella köpares, annars hade han kunnat googla och klistra in specen själv.
Även om jag skulle vara ute efter en exakt likadan cykel hade jag inte hört av mig på en annons som är utformad på det viset.
Intressekoll och särskrivningar går hand i hand.Nu har vi kommit till nästa nivån. Folk lägger inte bara upp intressekoll, dom säljas även nuförtiden!
Visa bilaga 545880
Shoo man. Köpa tjålad hoj?Någon som saknar sin Spark? Suspekt säljare med ny profil.
Logga in på Facebook
Logga in på Facebook för att börja dela och ta kontakt med vänner, familj och andra som du känner.www.facebook.com
1800 för den hjälmen låter onekligen som mycket, men 18 000 är ännu ännu dyrare!!!Det här är väl ingen specialutgåva, alla Protone har ju läder straps. 1800 är på tok för mycket för en använd Protone, speciellt i en sån färg.
Visa bilaga 546171
Det kostade väl 10' nytt. Men då fick man en hoj till. Hojen är säkert inget att ha idag.5000kr för den här? Måste vara vintage eller nåt.
Visa bilaga 546705
5k är det lätt värt om ett drömjobb ingår.Det kostade väl 10' nytt. Men då fick man en hoj till. Hojen är säkert inget att ha idag.![]()
Du skall jämt överdriva allting. Jag tar dem för 5', och allt jag vill få med är garaget till hojen de skall monteras på och kåken jag skall sova i.5k är det lätt värt om ett drömjobb ingår.
helt rätt pris för en äkta spjällräven cool crank5000kr för det här? Måste vara vintage eller nåt.
Visa bilaga 546705
Det här är väl ingen specialutgåva, alla Protone har ju läder straps. 1800 är på tok för mycket för en använd Protone, speciellt i en sån färg.
Visa bilaga 546171
Är 12k ett ok pris för en bättre begagnad Stumpjumper FSR Expert Carbon Evo 26 från 2014?
Förstår, tack för svarNej. Gammeldags geometri, 26" hjul och 8 år gammal karbånram är inte värt 12k, skulle jag tänka. Jag sålde dock en 14 år gammal 26" alu hardtail för 6k. Den var dock i riktigt fin skick.
Modern eller ej låter jag vara osagt men min 2018 Stumpjumper (samma som 2016) var en fantastiskt rolig cykel. Poppig och skoj på hemmastigarna och precis under pallen på ett par ESS i motionsklassen häromåret så den funkar utför med. Nyare är säkert mer kapabla utför men kanske inte roliga på platten.Vilket år ska man se efter om man vill ha en stumpjumper med modern geometri?
Tror att 2021 är året du sökerVilket år ska man se efter om man vill ha en stumpjumper med modern geometri?
Tror att 2021 är året du söker
![]()
2021 Specialized Stumpjumper on test: lighter, more efficient, more versatile – a bike for all occasions
The 2021 Specialized Stumpjumper is lighter, more efficient and more versatile than its predecessor. We've already put it to the test.enduro-mtb.com
2019 och 2021 är olika hojar. S-storlekarna på vanliga Stumpjumper kom 2021.Det är 2019 att hela cykeln och geometrin ändrades radikalt (och ny storlekssytem med S? introducerades).
2019 och 2021 är olika hojar. S-storlekarna på vanliga Stumpjumper kom 2021. S-storlekarna på Evo kom 2019.Det är 2019 att hela cykeln och geometrin ändrades radikalt (och ny storlekssytem med S? introducerades).
2019 och 2021 är olika hojar. S-storlekarna på vanliga Stumpjumper kom 2021. S-storlekarna på Evo kom 2019.
Annars finns works, https://www.workscomponents.co.uk/
Ingen storlek heller![]()
Säljes: Cannondale CAAD12 stl. 54
Säljer tjejens cykel då hon blev en inbiten cyklist och uppgraderat. Mycket fin cykel som passar både nhappyride.se
Inget pris, fel hjul på bilden, "svindyr styrlinda" och länk till en "liknande cykel". Vissa annonser är ju bara för märkliga. Vem svarar på det där?
Cannondale är bra grejer.Stl 54 i rubrik och jag saknar min Caad12. Gräset var inte grönare…
Fick väl 12 för min när den var 1 år