Blockettråden 2

Calcifer

Aktiv medlem
Blockettråden 2
523E8440-DC33-448C-B572-522EF7ECA468.jpeg
256A98D6-8825-41AB-8633-3E7A61ABC407.jpeg

Nu är jag inte nån expert på området men jag vill minnas att alloy inte betyder kolfiber
Länk

Putte--

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Inklusive trainer, pedaler och skor. Fynd är kanske fel ord, men jag håller helt med dig.
Nu vet man ju inte skicket på hojen över lag och vad det är för komponentgrupp men 3900 för det där paketet skulle väl jag ändå kalla för fynd. Är allt i sin ordning så räcker den cykeln till mycket kul och då är priset kaaanske lite i underkant. Jag hade kunnat tänka mig 4900:- utan att tycka det var orimligt oxå.

marr

Moderator
Forumvärd
Blockettråden 2

Velocipeden

Aktiv medlem
Blockettråden 2
46 500:- ny på YT

48 000:- beg på Happy :unsure:

Finns säkert något mervärde i att betala dyrare för beg men jag kommer inte på något...
Ja och om inte gamla bromsarna ingår är ju 5000 i skillnad mellan Code och Saint också lite saftigt...

Bornlikethis

Aktiv medlem
Blockettråden 2
“Svensksålda” är det ett annat sätt att säga att man tar 2500 kr mer än hos nytt hos tysken? Är patriotism verkligen värt 2500kr och ingen konsumentköplag?

Bilagor

• 16165380-C6AB-4B80-929C-BC76DEA75E02.jpeg
    16165380-C6AB-4B80-929C-BC76DEA75E02.jpeg
    171.8 KB · Besök: 84

Sam00

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Kinahjul som påstås vara Roval!

Visa bilaga 551151
Skrev till honom. Frågade vad anledningen var till det låga priset. Han svarar att han kommer höja priset igen efter en vecka om de inte blir sålda.🙂 Får se om han svarar på om det finns kvitto.

Edit. Här är svaret på sista frågan: ”Jag säljer cyklar. Inget kvitto. Sök på Kullavik så ser du våra annonser. Dessa satt på en cykel som jag sen sålde med alu hjul”.

Senast ändrad:

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Skrev till honom. Frågade vad anledningen var till det låga priset. Han svarar att han kommer höja priset igen efter en vecka om de inte blir sålda.🙂 Får se om han svarar på om det finns kvitto.

Edit. Här är svaret på sista frågan: ”Jag säljer cyklar. Inget kvitto. Sök på Kullavik så ser du våra annonser. Dessa satt på en cykel som jag sen sålde med alu hjul”.
Anmäl på blocket som försäljning av piratkopia. Jag brukar anmäla den där annonsören när det är rena lögner.

Kan man anmäla någon för särskrivning?

Topp