Blockettråden 2
Nä, 1500. Men sen tillkommer några hundra för att få hem ett nytt handtag, montera det osv :)Syns inte på bilderna vad det ligger ute för, väl? Men jag antar att det är mer än 2300 :)
Nä, 1500. Men sen tillkommer några hundra för att få hem ett nytt handtag, montera det osv :)Syns inte på bilderna vad det ligger ute för, väl? Men jag antar att det är mer än 2300 :)
1500 ligger de ute för så jag ser inte riktigt problemet när ett nytt handtag kostar 12-13eu.Syns inte på bilderna vad det ligger ute för, väl? Men jag antar att det är mer än 2300 :)
1500 ligger de ute för så jag ser inte riktigt problemet när ett nytt handtag kostar 12-13eu. Visa bilaga 552639
1500 ligger de ute för så jag ser inte riktigt problemet när ett nytt handtag kostar 12-13eu. Visa bilaga 552639
Ja när man köper bromsar begagnat tillkommer det ju åtminstone stift, oliv och ev nya slangar. Men för rätt köpare kanske inte 1500 med lite prutmån är helt orimligt?Nä alltså, det är mest att dom beskrivs att vara i toppskick bortsett från att dom krashats tillräckligt rejält för att smälla av bromshandtaget.
Vill man köpa ett par beggade bromsar, beställa bromshandtaget löst, byta det och hoppas att beläggen är fräsha så kan ju den femhundringen man sparade i slutändan vara värt det. Men jag är en sån som räknar med fraktkostnader då jag köper saker också :)
Det är ju Östermalm, där är det dyrt och fint. Mahognyport och husa.Kom och köp ett begagnat vevparti av gammal modell (6800), endast 100 kr billigare än ett slippernytt av senare modell (8000)!
![]()
Säljes: Shimano Ultegra
Jag bytte precis vevparti mot ett med kraftmätare. Har aldrig upplevt några problem med denna. FC-6800 11happyride.se
Tiggare och bigbagsäckar?Det är ju Östermalm, där är det dyrt och fint. Mahognyport och husa.
Det är ju Östermalm, där är det dyrt och fint. Mahognyport och husa.
Lite (mycket) finare, lite bättre. Fruktansvärt fin vevparti... gahDyrt och fint i Östermalm är det här vevpartiet:
![]()
Säljes: THM CLAVICULA SE road
THM CLAVICULA SE road Du som köper denna vev vet vad de är för något… Körda ca 60happyride.se
Vad menar du med tanke på ålder? Cykeln är ju nyPROFFS cykel!
För all del ingen dålig cykel. Tyckte mest hela annonsen var rolig.
Priset kanske aningen högt mtp ålder?
Ändå starkt att tro att man ska få 85k för en så gammal cykel som säkert inte ens kostade så mycket ny.Mycket pengar. Fyrkantiga rör och massivt bottenfästeområde ser jag inte som något jag vill betala extra för heller.
En nolla för mycket på priset?!Mycket pengar. Fyrkantiga rör och massivt bottenfästeområde ser jag inte som något jag vill betala extra för heller.
Mycket pengar. Fyrkantiga rör och massivt bottenfästeområde ser jag inte som något jag vill betala extra för heller.
1200 spänn. Vilket betyder 1000 efter prut. Om däcken är nya är det ju ingen dålig deal. Förstår inte problemet här riktigt...
1200 spänn. Vilket betyder 1000 efter prut. Om däcken är nya är det ju ingen dålig deal. Förstår inte problemet här riktigt...
När man har en cykel till varje lopp har det nästan gått över styr med N+1...
När man har en cykel till varje lopp har det nästan gått över styr med N+1...
Såld redan, så uppenbarligen inte överpris.Fin cykel men kanske aningen överprisad:
/T
Är den verkligen värd åtta lax? Vet iofs inte vad den gick för men med Shimano 600 känns det inte som en klenod direkt.Såld redan, så uppenbarligen inte överpris.
Är den verkligen värd åtta lax? Vet iofs inte vad den gick för men med Shimano 600 känns det inte som en klenod direkt.
/T
Jag har iofs ganska långt till Vättern, så då behövs en bra cykel. Fast som kan ta mer packning. Varför jag nu skulle cykla till vättern...
För att det är skitfint där. Vadstena, Omberg å därikring är värt att cykla till. Sen när du turistat färdigt kan du cykla hem igen!Jag har iofs ganska långt till Vättern, så då behövs en bra cykel. Fast som kan ta mer packning. Varför jag nu skulle cykla till vättern...
Ja just nu finns det ju inga gravels att köpa nya i den prisklassen, frågan är ju då vad rimligt beg-pris är? Jag skulle nog försöka få ut så mycket jag kunde om jag hade en att sälja..Gx lite för 3500 på köp och sälj. Nypris 5200… fynd om man är dvärglång!
De flesta tar ju aktuellt nypris vilket är typ 7.
Alla har inte pengar som drivkraft på det viset men förstår hur du menar.Ja just nu finns det ju inga gravels att köpa nya i den prisklassen, frågan är ju då vad rimligt beg-pris är? Jag skulle nog försöka få ut så mycket jag kunde om jag hade en att sälja..
Förstår inte.
Haha ok, tänkte inte på det.Svårt att köpa utan någon info utom märke. Är det Shimano? 105 elr DA? Kanske SRAM, kanske FSA. Finns en del att välja på :)