Blockettråden 2

stigmarodören

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Syns inte på bilderna vad det ligger ute för, väl? Men jag antar att det är mer än 2300 :)
1500 ligger de ute för så jag ser inte riktigt problemet när ett nytt handtag kostar 12-13eu.
Screenshot_20220430-095336_Chrome.jpg

jolov

Aktiv medlem
Blockettråden 2
1500 ligger de ute för så jag ser inte riktigt problemet när ett nytt handtag kostar 12-13eu. Visa bilaga 552639

Nä alltså, det är mest att dom beskrivs att vara i toppskick bortsett från att dom krashats tillräckligt rejält för att smälla av bromshandtaget.

Vill man köpa ett par beggade bromsar, beställa bromshandtaget löst, byta det och hoppas att beläggen är fräsha så kan ju den femhundringen man sparade i slutändan vara värt det. Men jag är en sån som räknar med fraktkostnader då jag köper saker också :)

DanielS

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Nä alltså, det är mest att dom beskrivs att vara i toppskick bortsett från att dom krashats tillräckligt rejält för att smälla av bromshandtaget.

Vill man köpa ett par beggade bromsar, beställa bromshandtaget löst, byta det och hoppas att beläggen är fräsha så kan ju den femhundringen man sparade i slutändan vara värt det. Men jag är en sån som räknar med fraktkostnader då jag köper saker också :)
Ja när man köper bromsar begagnat tillkommer det ju åtminstone stift, oliv och ev nya slangar. Men för rätt köpare kanske inte 1500 med lite prutmån är helt orimligt?

Sam00

Aktiv medlem
Blockettråden 2
En Venge Vias som kostade 50k ny år 2016. Visst, kraftmätare och okända kolfiberhjul på köpet men det rättfärdigar inte priset.

CE3EB5C1-B801-46B7-98F8-AF1E5D9D7271.png

7FBE75D9-5433-4D68-87C4-32808A7E6169.png

Senast ändrad:

Köp & Sälj

Topp