Blockettråden 2

ostrand

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Fullfjädrad? Priset! Rengjord? Mu ha ha ha
lite dåligt jobb med rengöringen, där hade jag gått tillbaka till Steel Vintage Bikes och bett om att få tillbaka pengarna!

... eller inte snott texten till annonsen från internet...

eucalyptus

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Lol
20 minuter gammalt konto
3 st sprillans nya cyklar varav en är samma modell men i storlek small och medium

Vilken butik har haft inbrott? :P

Men kan ju va legit också om kvitto finns
Screenshot 2022-08-10 172412.png

ostrand

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Kinakopia?
De ser väl rätt ut, eller?

elsyLOL

Medlem
Blockettråden 2

Är jag gnällig, som tycker det är märkligt (läs: illa) att begära ett högre pris av sina fellow happyiter än på tradera?
Jag brukar lägga högre pris i övriga kanaler (blocket, marketplace osv.) än happy när jag säljer nåt. Smidighet och att sälja till en generellt mer kunnig köpare är värt rätt så mycket.

anttioi

Medlem
Blockettråden 2

Jag delade min åsikt med säljaren av servisen han hade gjort på en cykel han tidigare försökte sälja, med exakt samma text tom. Fick höra att jag vet inget om cyklar. 😂

Han hade dock rätt - de kan vara fullt fungerande med några rostiga delar osv. Handlar bara om vad man tycker ingår en servis (inte mycket i det här fallet skulle ja påstå). Själv är jag ganska petnoga med sånt... De verkar bli sålda i alla fall.

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag delade min åsikt med säljaren av servisen han hade gjort på en cykel han tidigare försökte sälja, med exakt samma text tom. Fick höra att jag vet inget om cyklar. 😂

Han hade dock rätt - de kan vara fullt fungerande med några rostiga delar osv. Handlar bara om vad man tycker ingår en servis (inte mycket i det här fallet skulle ja påstå). Själv är jag ganska petnoga med sånt... De verkar bli sålda i alla fall.
Det vore intressant att få en inblick i säljarens definition av "lite".

Olzin

Aktiv medlem
Blockettråden 2
DC17EED2-123C-47F6-817A-CCEBB5298175.jpeg

Så nypris på förra gen pike select är samma som den nya pike ultimate? Ok.
Undrar om säljaren vet man fortfarande kan få tag på 2022 pike ultimate för 6300kr ish🙄

Senast ändrad:

m3lk3r

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Mailade en säljare här idag om att hans trek mtb är 2016 och inte 2018 men klart det inte blir ändrat när man inte kan sälja en 2016 för lika mycket.

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Kan man köpa esi grips på wish eller varför annonserar den här personen handtag flera gånger i veckan både här och på facebook?

Bilagor

• 78D1E007-1E7D-4570-BADE-B40B04927CCE.png
    78D1E007-1E7D-4570-BADE-B40B04927CCE.png
    124.8 KB · Besök: 113

Köp & Sälj

Topp