Berk
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Beror väl på vilken luft det är i dämparna och hjulen? Höstluft är tyngre alltså dyrare än sommarluft? Enkelt ju.
Vad?? Lättare är ju alltid dyrare på cyklar!
Beror väl på vilken luft det är i dämparna och hjulen? Höstluft är tyngre alltså dyrare än sommarluft? Enkelt ju.
Jag har sneglat lite på den där. Ramen skulle passa bra för mig att ersätta min Revolt med, i (fortsatt) väntan på utbytesram.För ju mest stöldvibbar av den här men här är ju en bra deal från herr mohammad.![]()
Säljes: Scott Speedster Gravel 20 Disc
Scott Speedster Gravel 20 Disc Storlek XL Min kompis han köpte andra cykel och han vill sälja den. Ny dähappyride.se
Zooma in på ramen.. 😅Jag har sneglat lite på den där. Ramen skulle passa bra för mig att ersätta min Revolt med, i (fortsatt) väntan på utbytesram.
Tack. Jakten går vidare. 😁🙈Zooma in på ramen.. 😅
Någon som har brottats med ett bygellås?Zooma in på ramen.. 😅
Någon som släpat den efter bilen på en grusväg?Zooma in på ramen.. 😅
Satt och läste den innan, ärligaste annonsen på länge 😄![]()
Säljes: Ny cykel - Kex Choklad
En helt ny cykel som vi vunnit i en tävling. Vad jag vet aldrig cyklad på. Specad som en mountainbike men finhappyride.se
😂
![]()
Säljes: Ny cykel - Kex Choklad
En helt ny cykel som vi vunnit i en tävling. Vad jag vet aldrig cyklad på. Specad som en mountainbike men finhappyride.se
😂
Jag funderar på att tipsa Börspodden. 😁Satt och läste den innan, ärligaste annonsen på länge 😄
Eller styret...är det lindat med eltejp?!Zooma in på ramen.. 😅
Vad som inte verkar framgå av annonsen är att Enhörna härbärgerar (eller åtminstone gjordei början av 2000-talet) en förnämlig idrottsplats med fotbollsplan och separat VIP-läktare. Den senare inklusive egen servering.
Hade kunnat vara extremt aero dock!
Känns lite såDet är en gammal pundare som nog annonserat ett par år helt öppet
Dessutom är väl det där en 2020? Om inte annat är det väldigt snålt med info om spec. osv....Nytt märke?😂
Fan att det skall vara så svårt att läsa vad det står på ramen. Kommer ihåg en som sålde en Kubota-cykel fast det står Kuota på ramen. Underbart!
Visa bilaga 590253
Den där sålde nyligen en elcykel också, samtidigt med profilbild och sänkt pris på så kort tid… den där skulle jag aldrig köpa.Har möjlighet att hämta denna imorgon.
Vad tror vi? Värt det? Känns orimligt bra för det priset men vill gärna ha ett par till ögon på det.
Logga in på Facebook
Logga in på Facebook för att börja dela och ta kontakt med vänner, familj och andra som du känner.www.facebook.com
Okej visste inte. Tyckte också att han verkade shady. Hans svar på ”vilken adress är det?” Var ”ligger vid pendeln” 😅Den där sålde nyligen en elcykel också, samtidigt med profilbild och sänkt pris på så kort tid… den där skulle jag aldrig köpa.
Personens hemadress är på ett lägenhetshotell?
Jag upplever att det mesta går att sälja. Och oftast inte så dumt för plånboken att sälja i delar om man orkar, svårt att få ut hela värdet i delar när cykeln säljs komplett.Gillar tänker. Cykeln blir inte såld så vi säljer den helt i delar… problemet är ju att man brukar sälja ”några” delar sen får man resten kvar 😁
Vad är det du tycker är så galet?En bild säger mer än 1000 ord. Visa bilaga 591261
Tror Krikje syftar på att personen vill sälja en dropper, har postat en bild på en dropperVad är det du tycker är så galet?
Aha, annonsen är uppdaterad sedan igår med mera info.Tror Krikje syftar på att personen vill sälja en dropper, har postat en bild på en dropper
Men ingen som helst annan information, diameter, längd etc
Men det kan också vara fel på mitt och Krikjes ögonmått såklart
Om den där personen säljer allt utan happys typiska alibabaprut så kanske det blir en plusaffär, men jag misstänker nog att den inte blir så bra.Jag upplever att det mesta går att sälja. Och oftast inte så dumt för plånboken att sälja i delar om man orkar, svårt att få ut hela värdet i delar när cykeln säljs komplett.
Gjorde ett excel-blad när jag sålde hoj i våras med högst rimliga priser på de ingående delarna och den kompletta cykeln fick säljas med mer än 10% i "rabatt".
Jag tycker det kan vara upp till var och en.Risken är väl bara att man står där med en cykel utan bakhjul och styre tex medans resten blir osålt. Då önskar man nog att man hade en hel cykel att erbjuda istället. Men vad vet jag.
Absolut. Jag skulle inte lyssna på mig angående sånt här, jag är helt hopplös på att sälja grejer. Får alltid för dåligt betalt.Jag tycker det kan vara upp till var och en.
Hojta till nästa gång du säljer något 🤣Absolut. Jag skulle inte lyssna på mig angående sånt här, jag är helt hopplös på att sälja grejer. Får alltid för dåligt betalt.
Jag fick nya gaffelben till min beggade Sid när den började glappa.Dyrare än host tysken.
Men jag undrar nu (varför bara nu?) hur det funkar med garantien när man köper en begagnad komponent av plockad från en cykel? Gafflar har oftare problem än andra deler. I den här fallet t.ex. för stora busningar.
Visa bilaga 591673
Jag fick nya gaffelben till min beggade Sid när den började glappa.
Dyrare än hos tysken.
Men jag undrar nu (varför bara nu?) hur det funkar med garantien när man köper en begagnad komponent av plockad från en cykel? Gafflar har oftare problem än andra deler. I den här fallet t.ex. för stora busningar.
Visa bilaga 591673