Blockettråden 2

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
För ju mest stöldvibbar av den här men här är ju en bra deal från herr mohammad.
Jag har sneglat lite på den där. Ramen skulle passa bra för mig att ersätta min Revolt med, i (fortsatt) väntan på utbytesram.

Farsan

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Det är ju en kulthoj. Med den vikten och helt värdelösa komponenter.
Dessutom så fruktansvärt ful så det gör ont.
Bli kung i kvarteret när du har köpt den och glider genom centrum och alla tittar på dig.

Peth

Aktiv medlem
Blockettråden 2
109EE745-552E-427E-98FD-104B46AFB992.jpeg
7C3DD830-613F-43FE-A8B0-7981263D1EBB.jpeg

Bonsaifall

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Har möjlighet att hämta denna imorgon.
Vad tror vi? Värt det? Känns orimligt bra för det priset men vill gärna ha ett par till ögon på det.

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Har möjlighet att hämta denna imorgon.
Vad tror vi? Värt det? Känns orimligt bra för det priset men vill gärna ha ett par till ögon på det.
Den där sålde nyligen en elcykel också, samtidigt med profilbild och sänkt pris på så kort tid… den där skulle jag aldrig köpa.
Personens hemadress är på ett lägenhetshotell?

DanielS

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Gillar tänker. Cykeln blir inte såld så vi säljer den helt i delar… problemet är ju att man brukar sälja ”några” delar sen får man resten kvar 😁
Jag upplever att det mesta går att sälja. Och oftast inte så dumt för plånboken att sälja i delar om man orkar, svårt att få ut hela värdet i delar när cykeln säljs komplett.

Gjorde ett excel-blad när jag sålde hoj i våras med högst rimliga priser på de ingående delarna och den kompletta cykeln fick säljas med mer än 10% i "rabatt".

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag upplever att det mesta går att sälja. Och oftast inte så dumt för plånboken att sälja i delar om man orkar, svårt att få ut hela värdet i delar när cykeln säljs komplett.

Gjorde ett excel-blad när jag sålde hoj i våras med högst rimliga priser på de ingående delarna och den kompletta cykeln fick säljas med mer än 10% i "rabatt".
Om den där personen säljer allt utan happys typiska alibabaprut så kanske det blir en plusaffär, men jag misstänker nog att den inte blir så bra.
Din ”rabatt” var ju dina priser och inte eventuell frakt inräknat menar jag. Men kanske nu när ”ingen” köper cykel är det lättare att slakta den.

Berk

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Dyrare än hos tysken.

Men jag undrar nu (varför bara nu?) hur det funkar med garantien när man köper en begagnad komponent av plockad från en cykel? Gafflar har oftare problem än andra deler. I den här fallet t.ex. för stora busningar.

2022-11-03-18-46-11-907.jpg

Senast ändrad:

jolov

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Dyrare än hos tysken.

Men jag undrar nu (varför bara nu?) hur det funkar med garantien när man köper en begagnad komponent av plockad från en cykel? Gafflar har oftare problem än andra deler. I den här fallet t.ex. för stora busningar.

Visa bilaga 591673

Dämpare och kolfiberramar känns väl som två av dom knepigare sakerna att köpa beg, ffa med dom andrahandspriserna som varit på sistone.

Topp