Sjukt sköna skor, betydligt skönare än S-phyre enligt mig. Sen har de några år på nacken…
Tvivlar inte på det. Det var på den tiden då Shimano hade formbara sulor. Problemet med S-Phyre är att de är så smala. Provade RC902 Wide och även de var för smala, och jag har inte superbreda fötter. Tydligen ska 903 ha en lite bredare tåbox iallafall.Sjukt sköna skor, betydligt skönare än S-phyre enligt mig. Sen har de några år på nacken…
Du är uppenbarligen inte "den som vet". Det är inte jag heller....Visa bilaga 601866
Visa bilaga 601868
Visa bilaga 601867
Hoppas att man får med ett par spacers för 18k…
Jag tjatar vidare: personligen sorterar jag bort dessa annonser (annonsörer) direkt. Vi vet ju alla (?) vad "ca 50 mil" betyder, på riktigt. Och formuleringar om stil med "vi som vet vi vet" är, tillsammans med "inga skambud!!!!" (i kombination med ett grovt överpris) är bland det mest arroganta jag kan tänka mig i sammanhanget. Den typen av människor vill jag inte göra affärer med. Att de inte bemödar sig om att slå upp ny i SAOL gör åtminstone inte mig förvånad.Betydelsen "ny" börjar verkligen bli urholkad..
Ignorance is bliss.Hen fick den såld snabbt iallafall. Den som vet, den vet.
Om nån undrar varför jag inte har Facebook har ni svaret här 😆
Köp dem, då lär annonsen sluta att ploppa upp igen.![]()
Säljes: Nya Roval traverse alu wheelset 29” XD boost
Hejsan! Säljer ett helt nytt hjulpar från specilized. Roval traverse 29” XD boost, Avplockad fr&arhappyride.se
Vet inte ifall personen tar bort annonsen och lägger till den igen typ varje dag, eller om man kan betala för att den ska hamna längst upp igen?
Oavsett så är jag sjukt trött på att sen den vid det här laget.
Det är nog @weldion 's väg du får vandra. Pruta hårt. 👌![]()
Säljes: Nya Roval traverse alu wheelset 29” XD boost
Hejsan! Säljer ett helt nytt hjulpar från specilized. Roval traverse 29” XD boost, Avplockad fr&arhappyride.se
Vet inte ifall personen tar bort annonsen och lägger till den igen typ varje dag, eller om man kan betala för att den ska hamna längst upp igen?
Oavsett så är jag sjukt trött på att sen den vid det här laget.
Styrröret är inte kapat, va? 🤔
Bumpning är fortfarande inte tillåtet, den sk. 30-dagarsregeln, men man har numera möjlighet att förnya sin annons mot en kostnad inom 30-dagarsspannet.Verkar som att man fritt för förnya hursomhelst nu?
Agil hoj.Tippar på att den väger 6,X kg.![]()
Säljes: En av världens lättaste hardtails
Nu ska drömbygget ut, anledningen är enkel - inga fler cyklar i hemmet så en måste bort! Jag hahappyride.se
Paketpris?Köp dem, då lär annonsen sluta att ploppa upp igen.
Anmäl.
Kröken är ju inte ens blå!Så många frågor... Visa bilaga 597960
Både fläkt, dubbla micros och vattenkokare finns ju tillhands. Paincave!?Fungerar den på zwift?
Frågar åt en kompis
Nä...har du däremot monterat den då jävlar snackar vi finsnickareÄr jag möbelsnickare för att jag en köpt en billy hylla?
Tänkte precis detsamma 😜Nä...har du däremot monterat den då jävlar snackar vi finsnickare
Om han bara fotat från rätt sida så hade man inte behövt se den irl.