Blockettråden 2

Bornlikethis

Aktiv medlem
Blockettråden 2

“Hej säljer min trotjänare har köpt mig en gravel. Den har en spricka i ramen under kolfiberlagningen. Det knakar i ramen troligen är sprickan större. Rekommendera att besiktiga/ reparera ramen. Det är en aluminium ram. Fungerar utmärkt ( förutom knaket) väger ca 9,5 kg. Shimano 105 bromsar och växlar. Kolfiber framgaffel. Slitna bromsbelägg sliten sadel sliten ram typ använd cykel. Säljes utan pedaler.”

Bilagor

• 4362F808-5405-4FA2-AD3E-7527BA6F4C67.jpeg
    4362F808-5405-4FA2-AD3E-7527BA6F4C67.jpeg
    455.8 KB · Besök: 188

weldion

Aktiv medlem
Blockettråden 2

“Hej säljer min trotjänare har köpt mig en gravel. Den har en spricka i ramen under kolfiberlagningen. Det knakar i ramen troligen är sprickan större. Rekommendera att besiktiga/ reparera ramen. Det är en aluminium ram. Fungerar utmärkt ( förutom knaket) väger ca 9,5 kg. Shimano 105 bromsar och växlar. Kolfiber framgaffel. Slitna bromsbelägg sliten sadel sliten ram typ använd cykel. Säljes utan pedaler.”
Härlig sadelstolpe till den där ramen. Kan man ha en minipump nedstucken i ramen bakom sadelstolpen.

Bonsaifall

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Bra pris dock för en 105-lina med lite andra goa tillbehör. Kan sälert pruta till 1500

Berk

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Är det bara jag, eller är OPEN-hojar överrepresenterade när det kommer till den här typen av märkliga upplägg av annonser?

Ofta tar det flera månader att har sina perfekta Open-hoj uppbyggd av en boutique, så då är 1,5 månad väntetid på vintern på en begagnad hoj ingenting.

Gregorz

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Haha tyckte det var lite skoj, du bjöd på ett gott skratt 😁
Det roligaste är att jag la ut den annonsen för över tre månader sen utan att nån uppmärksammat den här och att den gått ut. Kom på det idag, gick in för att ändra och framförallt lägga in fler foton och lägga upp på nytt.
Tryckte av misstag på "förnya annons" och medan jag ändrade så såg du den "gamla" och något torftiga annonsen.

Bornlikethis

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Inget nytt här, bara så otroligt trött på att se denna annons som cirkulerat på K&S i två år snart. Vi fattar säljaren har köpt en rulle tejp och försöker nu tjäna stålar på att sälja denna i bitar istället för hel.

Man kan ju fråga sig varför tejp skulle säljas på ett cykelforum? Är det för tejpen går att använda på en cykel?

Vad kommer härnäst? Någon med den brillianta affärsidén att sälja bitar eltejp till cyklister med förevändningen att dessa kan användas för fästa växelhöljen och styrlinda?

PS: Ser nu att priset höjts med 10kr sen sist. Det är nog pga gårdagens räntehöjning

weldion

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Inget nytt här, bara så otroligt trött på att se denna annons som cirkulerat på K&S i två år snart. Vi fattar säljaren har köpt en rulle tejp och försöker nu tjäna stålar på att sälja denna i bitar istället för hel.

Man kan ju fråga sig varför tejp skulle säljas på ett cykelforum? Är det för tejpen går att använda på en cykel?

Vad kommer härnäst? Någon med den brillianta affärsidén att sälja bitar eltejp till cyklister med förevändningen att dessa kan användas för fästa växelhöljen och styrlinda?

PS: Ser nu att priset höjts med 10kr sen sist. Det är nog pga gårdagens räntehöjning
Har köpt av den där ett par gånger i alla fall för att just använda det som skyddstejp på ramen.
För mig har det varit smidigt att få hem lagomt långa bitar i brevlådan.
Så jag är tacksam för att den där annonsen dykt upp vid rätt tillfällen.

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Topp