Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jadå det funkar, har gjort det flera gånger. Har tom för mig man kommer åt dom med en 22mm(?) fast nyckel utan att göra nånting alls med dämparen men kan minnas fel. Dom e ju sexkantformade på utsidan med insexhål i mitten.Funderade på det med. Bör ju funka om den bara kommer fram så långt..
Ser ut som att det skulle gå med. Nyckeln får bara vara typ 5-6mm tjock för att komma åt.Jadå det funkar, har gjort det flera gånger. Har tom för mig man kommer åt dom med en 22mm(?) fast nyckel utan att göra nånting alls med dämparen men kan minnas fel. Dom e ju sexkantformade på utsidan med insexhål i mitten.
Bra sida fanns mycket grejer där..Det går att hitta sprängskisser på bmc's hemsida men det är inte helt lättnavigerat o ritningarna förtäljer ingenting om i vilken man skruvar isär och ihop sakerna. I alla fall, sprängskiss för det aktuella området finns ex här. https://www.bike24.com/p2329191.html
Kollade nu, det är 19mm nyckel och jag har använt en smal cykelmekar-konnyckel från Tacx, en vanlig tjock 19mm går inte in men går ju alltid att vinkelslipa ner en mm, va inte långt ifrån att den fick plats. Men som sagt, du borde komma åt om du lossar dämparen.Ser ut som att det skulle gå med. Nyckeln får bara vara typ 5-6mm tjock för att komma åt.
Jag kör 38 oval utan problemNån som testat köra 36 klinga på sin fourstroke?
Sram oval kör jag.Ohh, garbruck boost drev? Då borde ju en vanlig rund 36 va rätt lungt :) funkar org kedjestyrare om man kör större än 34?