Bockstensturen för en lvg kille

puzzled

Ny medlem
Behöver lite nya utmaningar och funderar på att cykla ett par motionslopp på min MTB, har inte cyklat så värst mycket på den och har väl slutat trilla i tid & otid nu. Undrar mest hur teknisk Bockstensturen är ?? Att cykla 5-7 timmar är inga problem fysiskt iaf...

banbeskrivningen ger intrycket att det mesta är ok ur min synvinkel men finns säkert någon här som kört !?

Erol

Aktiv medlem
Hallå,

Du behöver inte bekymra dig för att BST skulle vara för tekniskt, om de nu inte gjort om bansträckningen totalt sen 2007 när jag körde senast (sist?).

Är du bara hyffsat insutten på cykeln reder du ut BST plättlätt, du har ju haft en bra försäsong.

//Erik

puzzled

Ny medlem
Bara att köpa en Camelback och köra mao, har inte fått till det där med att dricka ur leriga flaskor ännu, förmodligen en träningssak...

stef

Ny medlem
Är oxå lvg åkare mestadels men körde bst för några år sen, när de var lerigt här och där samt blåste en del(2007?), den var inte särskilt teknisk, camelback är även bra om man ramlar (som ryggskydd).

rogart

Aktiv medlem
Jag har cyklat BST ett antal gånger .Cyklar inte särskilt mycket mtb utan tränar mest landsväg . Tappar en del på dom tekniska partierna men tar igen det på grusvägarna .Det fixar du lätt .

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer