Bra cykelreparatör runt Eksjö?

mklmtb

Medlem
7km från starten idag på min tänkta 100km runda upp till Östergötland och tillbaka så verkar det som växelvajern bak gick rakt av, tur det hände tidigt på rundan i varje fall. Tre års användning tar väl ut sin rätt till slut.

Skulle behöva lämna in den och få det åtgärdat, någon som känner till en pålitlig cykelhandlare i krokarna runt Eksjö? Cykelsmedjan i Eksjö har stängt v29, gissar närmaste är Nässjö?

Är min Aeroad med ultegra.

Tack på förhand!

Senast ändrad:

Freddie L

Aktiv medlem
Har han någon aktivitet längre i butiken? He sidan känns inte jätteuppdaterad heller. Var där för några år sedan och fick hjälp att byta ett vevlager. Men då verkade han inte ha så mycket aktivitet eller öppet i butiken.
Ahh, det vet jag inte tyvärr! Det var länge sedan jag flyttade från trakten nu, jag har inte varit där på över tio år... Hemsidan har väl aldrig varit så uppdaterad, så just det behöver inte betyda något. ;-)

@Sivert ( Häggs ) Du har väl inte stängt butiken?

Vernersson

Aktiv medlem
Tack vare otroligt snäll hjälp av Vernersson så är cykeln nästan klar för nytt försök, lite finlir kvar imorgon bara.

@Vernersson - återigen stort tack för hjälpen, enormt tacksam! Vi kanske ses i spåren eller på vägarna runt Eksjö någongång!
Ha så skoj och kör safe (y)
Kul att mitt gamla felköp till sist kom till vettig användning.

Hej, jag har verksamheten igång i liten skala med besök efter överenskommelse. Skruvar lite då och då mest mot gamla kunder och säljer en och annan cykel eller delar antingen vad jag har i lager eller beställningsobjekt.
Hemsidan om man ska kalla den för något är väl tyvärr ett kommande projekt om jag nångång kommer till skott.
Numer är det ju bara mobilnumret som gäller vid kontakt.

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Hej, jag har verksamheten igång i liten skala med besök efter överenskommelse. Skruvar lite då och då mest mot gamla kunder och säljer en och annan cykel eller delar antingen vad jag har i lager eller beställningsobjekt.
Hemsidan om man ska kalla den för något är väl tyvärr ett kommande projekt om jag nångång kommer till skott.
Numer är det ju bara mobilnumret som gäller vid kontakt.
Den Croix de Fer jag köpte av dig för sisådär ett år sedan rullar fint i alla fall! 😎

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer