[Byggtråd] 26” aint dead / Stubbhopparen Edit. Den är död för mig?

mikipedia_

Aktiv medlem
Jag har länge tänkt å funderat på vilken 29” stigcykel jag skulle köpa. Antingen en Stumpy 29a i kolfiber, Merida 120 och mååånga fler har varit på tapeten! Men sen fick jag en uppenbarelse att det går ju faktiskt fortfarande att cykla 26or?

Så därför har jag letat upp en 26” Stumpy Evo i kolfber som kommer få ny färg, dekaler och lite extra förvaring?
Går allt enligt planerna så hämtas cykeln på lördag och nedplockningen börjar inför ny färg.

Speclista.
Mattoc pro 160mm
Rs Monarch plus rct3
Avid Code?
Yep uptimizer 155mm med Twistloc handtag
Sram nx 11delat med original kolfibervevar
Originalhjulen än så länge (har dt nav liggandes?)
Magic Mary fram och Rock Razor i supergravity bak, kommer troligtvis ändras nån gång?

Edit. Vart hämtning måndag ist. Och bild på utgångsobjektet.

Bilagor

Senast ändrad:

oLjud

Ny medlem
Har precis beställt hem grejer för att uppdatera min Stumpy Evo 26, riktigt rolig cykel! Du kommer bli nöjd.

X-Race

Medlem
Skönt att nån fortfarande håller det äkta.?För egen del blir årets uppdatering 26" hjul på båda hojarna?

Senast ändrad:

Willie

Medlem
Kul projekt! Hade jag inte varit så jäkla lång hade jag också tyckt 26" var hipster och livet ;)

Vad ska Kid1000 göra för spännande med framtriangeln?

//W

tobgren

Medlem
Blir spännande att se vad Kid1000 kan göra för kul av framtriangeln! Även om jag fått en del insiderinfo av dig redan :D

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer