[Byggtråd] Örange Stage 5

EST

Aktiv medlem
Hej hej skulle du kunna mäta vart pivot punkten sitter i förhållande till bb centrum?

marr

Moderator
Forumvärd
Cyklist sa:
Grymt, och pluspoäng för att du lyckades få en vanlig XT-växel att se så bra och passande ut!
Hehe, tack :) ganska enkla medel jämfört med hur vissa går lös på sina växlar.. Men en goldeagle rakt av hade ju varit sött här iofs. Men inget sugen på den investeringen. Får vänta tills den finns som etap.

EST, skicka ett pm med mailadress och hur du vill ha mätt :)

marr

Moderator
Forumvärd
Här kommer momentet jag väntat på, ni med kanske? :D

Jag är lätt avis på mig själv, även om den fortfarande saknar några små detaljer.

MNN_5009.jpg

MNN_5025.jpg

MNN_5032.jpg

MNN_5033.jpg

MNN_5034.jpg

MNN_5039.jpg

MNN_5040.jpg

MNN_5043.jpg

MNN_5021.jpg

aribr

Aktiv medlem
Woah, skitsnygg! Finns det svarta fjärar till den där dämparen? Hadde kanske varit ännu bättre, enligt mig :). Ride on!

marr

Moderator
Forumvärd
Paco sa:
Den var väl ok.....(Ja, jag är avis!)
;)

EST sa:
Snygg men vart är snön?
I sydöstra skåne!

MickeMud sa:
Men Jösses va vackert............ska du du verkligen ta ut den i skiten å bomba med.
Vill inte just nu..... Lermisär.

Jimel sa:
Tack :)

aribr sa:
Woah, skitsnygg! Finns det svarta fjärar till den där dämparen? Hadde kanske varit ännu bättre, enligt mig :). Ride on!
Möjligt, tror ändå ja kommer behöva en något fetare fjäder, så ska överväga svart då.

Raggamuffin sa:
Blev jävligt grymt =)
Tack kompis :D

UrTomas

Aktiv medlem
Årets snyggaste cykel!!! Ja jag tror tom det är den snyggaste jag någonsin sett ;)
Och kör med gul fjäder, passar perfekt till Maxxis-loggorna och Brink-loggan på skärmen :)

marr

Moderator
Forumvärd
Tergorotas sa:
Hur fan har du lyckats med att få en Orange snygg??? :)
Det är bara att lägga till två prickar ;)

Johan777 sa:
Riktigt läcker! Orange och Öhlin verkar vara en bra kombo. :-)
Återstår att se, jag tvivlar på att jag blir snabb :P

UrTomas sa:
Årets snyggaste cykel!!! Ja jag tror tom det är den snyggaste jag någonsin sett ;)
Och kör med gul fjäder, passar perfekt till Maxxis-loggorna och Brink-loggan på skärmen :)
Det verkar enklast så, fjädrar är lite av en djungel.

Johan777 sa:
Sen är ju namnet en 10 poängare... Scött Canyön Radön mfl är ju inte lika ballt som en Örange. ;-)
Döck inte min ide! Men det är ballt ja!

Hasse#7

Aktiv medlem
Fantastiskt fin. Grattis till en potent investering. Kör försiktigt nu så att den är hel och rep och buckelfri fram till första tvätten i alla fall.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer