Paco
Aktiv medlem
[Byggtråd] Världens fulsnyggaste/fränaste räser?
jag vill ha den :) :(
jag vill ha den :) :(
Höglandsskåning, är Skåne verkligen såpass stort att det finns anledning till ytterligare uppdelning av landskapet?Tyvärr är det snö även i Skåne och Marr är väl höglandsskåning(?)
EDIT. Önskar lite mer tryck i cyclepro-tråden
Höglandsskåning, är Skåne verkligen såpass stort att det finns anledning till ytterligare uppdelning av landskapet?
Grym hoj att dyka upp på klubbrunda med, speciellt om man också har lite mos i påkarna och kan dra på lite.
Snö är väll o t i kanske. Gräsmattan är fläckvis vitTyvärr är det snö även i Skåne och Marr är väl höglandsskåning(?)
EDIT. Önskar lite mer tryck i cyclepro-tråden
Styret och flytt av flaskställ lyfte looken. Dock lite och från låg nivå...
![]()
Den där var faktiskt förbannat snygg!
Singular har rätt, Team Wirsbo körde på dem.
Visa bilaga 506713
Trots missen får den fem flanellskjortor av fem möjliga!Man ska ju hänga cykeln i blandaren vid tvätt har jag sett här..![]()
Orkade inte vänta på den nya kedjan och fick låna några sa-drev av en kompis. 15/48 funkade utmärkt men 25mm däck var ju så där kul på isiga cykelbanor
Visa bilaga 535953
Nu står den och rinner av sig i badkaret.
Visa bilaga 535954
En fetare kolgaffel och ett nytt styrlager blir det iaf. Sen är jag faktiskt lite sugen på ett par 40-50mm fälgar…..
Blir ju helt klart bra mycket mer stilrenare utan guideMYCKET bättre med rak kedjan! Nu är din riktigt cool!
Blandaren sitter för långt ner. Annars hade den självklart hängt därMan ska ju hänga cykeln i blandaren vid tvätt har jag sett här..![]()
Blandaren sitter för långt ner. Annars hade den självklart hängt där![]()
FÖRSTA TJING!?Ny gaffel är på och projektet är färdigt!
Dags för Il Mostro Verde att hitta en ny ägare.
Visa bilaga 554784
Den ger verkligen ordet fulsnygg ett ansikte!Ny gaffel är på och projektet är färdigt!
Visa bilaga 554784
Jag är svag för gröna två hjulingar körde en Kawasaki ZX7-R när motorcykel intresset var stort.Ny gaffel är på och projektet är färdigt!
Visa bilaga 554784
En omvänd EagleManlig utväxling vad det verkar.
Manlig utväxling vad det verkar.
50x16Manlig utväxling vad det verkar.