[Byggtråd] Världens fulsnyggaste/fränaste räser?

Paco

Aktiv medlem
jag vill ha den :) :(
B1458C8B-9515-4D12-B20B-58A4E5F6B63B.jpeg

Peth

Aktiv medlem
Tyvärr är det snö även i Skåne och Marr är väl höglandsskåning(?)

EDIT. Önskar lite mer tryck i cyclepro-tråden
Höglandsskåning, är Skåne verkligen såpass stort att det finns anledning till ytterligare uppdelning av landskapet?

Grym hoj att dyka upp på klubbrunda med, speciellt om man också har lite mos i påkarna och kan dra på lite.

jonte987

Aktiv medlem
Höglandsskåning, är Skåne verkligen såpass stort att det finns anledning till ytterligare uppdelning av landskapet?

Grym hoj att dyka upp på klubbrunda med, speciellt om man också har lite mos i påkarna och kan dra på lite.

Nja, det är några oehörda kontraster. Snön slutar innan Oxie tror jag men borde återkomma uppåt "landet"?

Paco

Aktiv medlem
Orkade inte vänta på den nya kedjan och fick låna några sa-drev av en kompis. 15/48 funkade utmärkt men 25mm däck var ju så där kul på isiga cykelbanor 😅
876A1C2A-8331-4673-88DA-3167383EDF0E.jpeg

Nu står den och rinner av sig i badkaret.
07FEF89C-9DA4-4BC6-8C41-DBCAEB821A86.jpeg

En fetare kolgaffel och ett nytt styrlager blir det iaf. Sen är jag faktiskt lite sugen på ett par 40-50mm fälgar…..

Berk

Aktiv medlem
Orkade inte vänta på den nya kedjan och fick låna några sa-drev av en kompis. 15/48 funkade utmärkt men 25mm däck var ju så där kul på isiga cykelbanor 😅
Visa bilaga 535953
Nu står den och rinner av sig i badkaret.
Visa bilaga 535954

En fetare kolgaffel och ett nytt styrlager blir det iaf. Sen är jag faktiskt lite sugen på ett par 40-50mm fälgar…..

MYCKET bättre med rak kedjan! Nu är din riktigt cool!

ANTR

Aktiv medlem
Stort tack till @Paco som reser land och rike runt för att leverera högoktanigt craftmanship till mig!

Jag har suktat efter en Octagon ett tag, så när chansen dök upp tog jag den.
Därför finns heller ingen tydlig plan för bygge/byggtråd, men jag ska dokumentera och göra en tråd när det väl sätter igång :)

det ska iaf bli en räser, så mkt vet jag.

bjuder på en pic på kompisarna sålänge
octspc.jpg

Topp