Commencal återförsäljare

Commencal återförsäljare
Commencal kändes tryggt när Cykloteket i Sthlm hade det men hur är det nu? Vem ringer(!) jag och pratar med om min cykel när jag behöver reservdelar. Jag kanske är blind men jag hittar inte ens en mailadress på ilikebike´s "hemsida". Fick en mailadress men jag får inget svar.

Tomas

frippa

Medlem
Commencal återförsäljare
Prata med cykloteket. Dom har hjälpt mig med ett garantiarende
Och ordnat nytt växelöra när jag behövt

Rock

Aktiv medlem
Commencal återförsäljare
Jag antar att Cykloteket är kunder hos Ilikebike och kan fortsätta att hjälpa dig.

Sen så är det antagligen så att Ilikebike's återförsäljare i regel kan hjälpa dig med reservdelar även om de inte säljer Commencal.

Ilikebieks återförsäljare hittar du här: http://ilikebike.se/butiker/

Albion

Ny medlem
Commencal återförsäljare
Hej Don_Tomazo

Björn på ilikebike här, tråkigt att du inte hittade någon kontaktinfo till oss på våran "hemsida", både mail och telefonnummer står under rubriken OM; http://ilikebike.se/om/

Rock har rätt, som vanligt.
Då vi är en distributör enbart så vill vi givetvis att man helst kontaktar en av våra återförsäljare i första hand, och samtliga kan plocka hem Commencaldelar via oss. Om det är specialfrågor så går det givetvis lika bra att höra av dig direkt till oss, men vi kommer hänvisa dig till en valfri butik när det väl är dags att hämta ut eventuella delar.

Hittar faktiskt inget mail från dig i vår mailhistorik, men kan ju ha kommit på avvägar. Du kan även PM'a mig direkt här på happy så lovar jag ett snabbt svar :)

Nu släppte Cykloteket Commencal efter införsäljningen till 2011-säsongen, och vi börjar egentligen fullt ut nu inför 2012, så vi har inget egentligt lager av delar till äldre hojjar, förutom växelöron, men fixar givetvis fram via Commencal. Cykloteket har också kvar en hel del delar de samlat på sig under tiden de var ansvariga. Så det är även värt att kontakta dom, och vi samarbetar med Cykloteket för att hjälpa till att få fram äldre delar så fort som möjligt.

Hoppas det blev lite klarare, och som sagt - hör av dig via pm eller email om du har mer frågor.

Mvh
Björn

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer