Cykelkärra + träning = sant?
Nu har jag varit föräldraledig i en dryg månad. Nästan varje dag har jag upplevt ett grymt cykelsug. Det närmaste jag kommit cykling på dagtid är tvåpass på trainern som jag parkerat på balkongen. Och det räcker liksom inte riktigt känner jag. Eftersom jag har knappa 9 månaders ledighet kvar att njuta av finns det en viss risk för mental ohälsa om jag inte hittar en lösning på problemet. Därför kastar jag härmed ut en fråga i cyberjymden.
Finns det nån som kan tipsa om en vettig cykelkärra i vilken man kan knyta fast sin ettåring och dra ut och träna? (cyklingen ska påminna mer om cykling än om Gamle Svarten spänd framför en plog)
Barnet i fråga är en tålmodig gosse som förmodligen skulle palla med ett tvåtimmarspass utan att bli alltför uttråkad, förutsatt att kärran har rimlig komfort.
Finns det nån som kan tipsa om en vettig cykelkärra i vilken man kan knyta fast sin ettåring och dra ut och träna? (cyklingen ska påminna mer om cykling än om Gamle Svarten spänd framför en plog)
Barnet i fråga är en tålmodig gosse som förmodligen skulle palla med ett tvåtimmarspass utan att bli alltför uttråkad, förutsatt att kärran har rimlig komfort.