Cykelkraft till Göteborg/sisjön

D i U

Aktiv medlem
Säkert många som vet men fick reda på idag att cykelkraft öppnar i Göteborg/sisjön under våren :). Någon som vet vilket datum?
Hoppas dom kommer ha Yeti och Ibis i butik att kika på.

D i U

Aktiv medlem
Ja de ska ligga vid ÖB, va runt å spanade i eftermiddags men hittade inte ens ÖB då Jag sällan e i sisjön. Får göra ett nytt försök en annan dag då Jag har mer tid.

71

Medlem
Skrmavbild2018-04-29kl.21.27.33.png

utbrott

Aktiv medlem
Jag var där och körde intervaller i sisjöbacken i torsdags och såg det av en slump. Redan öppnat ja! Var aldrig inne dock. Låg lite bortanför XXL, ja exakt som kartan visar.

emmer

Ny medlem
Rattnalle sa:
Henrik_E sa:
Man kan ju tycka att det är lite dålig PR att de lyckats öppna ny butik och halva cykelgöteborg inte har en aning.
Räcker halva? :-)
Jag hade noll koll.
Å andra sidan. Är det så mycket att ha koll på? De har väl ändå tidigare inte haft speciellt mycket hemma i butiken så det blir ju postorder som tidigare ändå...

D i U

Aktiv medlem
Mja, kollar man lagersaldo på hemsidan så finns ingenting hemma i nya butiken men va där nyss och dom hade iallafall tre Yeti hemma, en sb4,5 en 5 å en 6. Gick därifrån med massa dumt i tankarna, någon som vill ge ett bidrag?

lindengbg

Aktiv medlem
Jag är mest nyfiken på vad de kommer lagerföra i form av tillbehör, dvs däck, slangar, styrlindor, handtag, sadlar mm. Är ju lite skralt om man vill ha lite å välja på i övriga cykelbutiker i Göteborg. Får bli en sväng dit lite längre fram när de kommit igång :-)

Kuriosa, var inne på Coop Bäckebol häromdagen, satt en stor infotavla där cykelavdelningen varit som hänvisar till Cykelkraft. Innebär det att den personen som förväntar sig hitta sin drömcykel på Coop numera skall till Cykelkraft? :-)

D i U

Aktiv medlem
lindengbg sa:
Jag är mest nyfiken på vad de kommer lagerföra i form av tillbehör, dvs däck, slangar, styrlindor, handtag, sadlar mm. Är ju lite skralt om man vill ha lite å välja på i övriga cykelbutiker i Göteborg. Får bli en sväng dit lite längre fram när de kommit igång :-)

Kuriosa, var inne på Coop Bäckebol häromdagen, satt en stor infotavla där cykelavdelningen varit som hänvisar till Cykelkraft. Innebär det att den personen som förväntar sig hitta sin drömcykel på Coop numera skall till Cykelkraft? :-)

De kommer säkert in mer grejer på sikt så har man en till anledning att åka förbi sportson Järnbrott :P.
Mtbstore är ett farligt ställe, därifrån går man sällan utan en tunnare plånbok.

silverman834

Ny medlem
Kul att de öppnar där! De kommer väl förhoppningsvis köra lite reklam eller så, för enligt sin egna hemsida så har de ju inte öppnat än...

Bilagor

• cykelkraft.PNG
    cykelkraft.PNG
    73.7 KB · Besök: 33

kolan

Aktiv medlem
Jag var där nyss och kollade lite, blir sugen på en rock machine :)

Bilagor

• IMG_1642.JPG
    IMG_1642.JPG
    318.2 KB · Besök: 40
  • IMG_1643.JPG
    IMG_1643.JPG
    271.5 KB · Besök: 22
  • IMG_1644.JPG
    IMG_1644.JPG
    324 KB · Besök: 37
  • IMG_1645.JPG
    IMG_1645.JPG
    316.5 KB · Besök: 42
  • IMG_1646.JPG
    IMG_1646.JPG
    322.5 KB · Besök: 31
  • IMG_1647.JPG
    IMG_1647.JPG
    361.5 KB · Besök: 29
  • IMG_1650.JPG
    IMG_1650.JPG
    346.3 KB · Besök: 32

CW

Aktiv medlem
lindengbg sa:

Som roadie så behövs det. Att köpa slang i butik här ute har betytt XXL men de har inte haft slang för racer på över en månad nu.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer