Cykelporr från Hope

Cykelporr från Hope
Var i en bättre cykelbutik i London tidigare idag och då packade de upp denna pjäs. Den åkte direkt högst upp på listan över cyklar jag vill ha men aldrig kommer ha råd med...

Bilagor

marr

Moderator
Forumvärd
Cykelporr från Hope
7500 gbp har jag för mig. Billigare än många andra cyklar iofs. Dyrare än de flesta.

marr

Moderator
Forumvärd
Cykelporr från Hope
Sådär ja, sänkte priset till 5500gbp och betalar tillbaka mellanskillnaden till de som redan köpt.
Ägarna tyckte tydligen den var för dyr. Mycket intressant företag.
Hade ju varit ett kap i jämförelse mot min örange. Dock är jag inte intresserad av fox pryttlarna.

marr

Moderator
Forumvärd
Cykelporr från Hope
Bollox sa:
Funderar seriöst på en HB160. Den har fått beröm i de flesta testerna....
Med tanke på prissänkningen också är det inget dumt val. Den är billigare än vad min örange blir tex. Det säger kanske inte så mycket. För mig gick den bort pga. priset (innan sänkningen) och att jag är rädd för fox prylarna. Som säkert är skitbra.

Uppenbara nackdelar är att den innehåller en hel del specialprylar. Tex. bromsarna följer inte någon standard, utan är helt egna.
Eget baknav och axel med. Vilket jag tror låser dig helt till deras egna kasetter, de är inte billiga.

För liknande pengar får du en stage 6 factory. Med mycket mindre hopebling.
https://www.orangebikes.co.uk/bikes/alpine-6-factory/2018

NickPick

Aktiv medlem
Cykelporr från Hope
marr sa:
Sådär ja, sänkte priset till 5500gbp och betalar tillbaka mellanskillnaden till de som redan köpt.
Hade ju varit ett kap i jämförelse mot min örange. Dock är jag inte intresserad av fox pryttlarna.
Förmodligen såldes det väldigt få cyklar därav sänkningen.

Henrik83

Aktiv medlem
Cykelporr från Hope
NickPick sa:
marr sa:
Inte undra på, den är ju kräkful. Ser ännu värre ut i verkligheten.

marr

Moderator
Forumvärd
Cykelporr från Hope
Henrik83 sa:
NickPick sa:
marr sa:
Inte undra på, den är ju kräkful. Ser ännu värre ut i verkligheten.
Tycker iofs den är rätt cool

pnkcow

Aktiv medlem
Cykelporr från Hope
NickPick sa:
marr sa:
Snarare tvärtom om man läser intervjuerna. De hade räknat med att säljer runt 500 per år men de första såldes slut så fort att de insåg att de kunde sänka priset och sprida ut utvecklingskostnaderna över flera sålda cyklar.

marr

Moderator
Forumvärd
Cykelporr från Hope
Det kommer bli så sjukt!!

Var i landet kommer den bo? Får man komma förbi o dreggla?

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer