Cykelslingor/stigar Linköping

KeiNo

Ny medlem
Hej och hallå!
Som nybliven frälst xc cyklist så är jag på jakt efter tips om lite bra stigar i Linköping/Nykil.
Jag är lite rookie, men älskar att pressa gränserna! (i rimlig nivå 😅)
Så har du några tips så tackar jag och bockar, eller om det är någon som vill ha sällskap av en så hakar jag gärna på om tiden o timingen stämmer! :)

Väl mött
KeiNo

PKJoacim

Aktiv medlem
Jag cyklade i Vidingsjö för ett par år sedan, det var mycket trevligt. Sedan har jag cyklat Olstorp i Ljungsbro.

pilsmo

Ny medlem
Hej och hallå!
Som nybliven frälst xc cyklist så är jag på jakt efter tips om lite bra stigar i Linköping/Nykil.
bor själv i området (6km söder om Nykil). Kör du söderut finns en fin stig efter ca 2-3km (tror området heter fridhem), vänster sida mittemot ett rött hus där det ofta står lastbil parkerad :)

Ytterligare några fina stigar finns runt gatekulla (3-4km söder om nykil). Finns lite strava segment i området som starkt rekommenderas.

Göra ett försök på att hitta tid för en runda?

KeiNo

Ny medlem
bor själv i området (6km söder om Nykil). Kör du söderut finns en fin stig efter ca 2-3km (tror området heter fridhem), vänster sida mittemot ett rött hus där det ofta står lastbil parkerad :)

Ytterligare några fina stigar finns runt gatekulla (3-4km söder om nykil). Finns lite strava segment i området som starkt rekommenderas.

Göra ett försök på att hitta tid för en runda?
Ja men visst! Kul o se trakterna häromkring!
Är i krokarna under veckodagarna, men verkar ju som de sk bli kallt o trökväder nästa vecka, kan ju hojta till på söndag/måndag så kan vi ju se Hur vädret verkar bli! :)

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer