Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Köp & Sälj
Recensioner
Artiklar
Video
Kalender
Turtips
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Cykelväskor för att pendla med två barn utan vagn på kolfibergaffel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pahjul" data-source="post: 4088814" data-attributes="member: 79134"><p>Hej</p><p></p><p>Jag har en CX (stl S) med kolfibergaffel (och utan hål för att fästa något) två barn varav en i cykelsits och en planerad i en follow me tandem. Jag har en önskan att kunna cykla med dem till förskola, jobb och någon utflykt. Men hur får jag med mig saker och gärna en jobbdator på 15". Börjar landa i cykelkorg men det känns inte så snyggt och att ha. Ryggsäck finns inte utrymme för då utrymmet mellan cykeln och barnsitsen är för liten. Någon som har erfarenhet och löst detta?</p><p>/Kristin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pahjul, post: 4088814, member: 79134"] Hej Jag har en CX (stl S) med kolfibergaffel (och utan hål för att fästa något) två barn varav en i cykelsits och en planerad i en follow me tandem. Jag har en önskan att kunna cykla med dem till förskola, jobb och någon utflykt. Men hur får jag med mig saker och gärna en jobbdator på 15". Börjar landa i cykelkorg men det känns inte så snyggt och att ha. Ryggsäck finns inte utrymme för då utrymmet mellan cykeln och barnsitsen är för liten. Någon som har erfarenhet och löst detta? /Kristin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Cykelväskor för att pendla med två barn utan vagn på kolfibergaffel
Topp