Cykla Gran Canaria (Kanarieöarna) :)
REKLAMAVBROTT
Om man gillar att cykla motionslopp så kan jag rekommendera Epic Gran Canaria.
Särskilt om man ändå ska planera in en cykelresa till värmen.
Ni som orkat läsa mina två beskrivningar kan nog räkna ut att man får mycket för pengarna.
Blev ca 830 SEK för
Två dagar o totalt 3 segment.
Dryck och förtäring mellan o efter segmenten
Cykeltröja om man anmäler sig tidigt
Bandana
Mat söndag em
Didi med eldgaffeln efter vägen
Hundhuvud efter vägen
Orkestrar efter vägen
Februari 2024 planerar man nästa Epic.
Som en Svensk förstagångsdeltagare sa.
"Det är inte optimalt att vara här och samla så många mil före loppet. Man tar sig inte tid att vila tillräckligt men det var en fantastiskt bra och trevlig träning att vara med. Jag tänker återkomma nästa år"
Bilden nedan presenterar jag med stor vördnad och stor beundran. Den här killen i blått har varit med i alla fall de två senaste åren.

Lyckades ta dessa två bilder från bussen idag Tänkte om någon är sugen att anmäla sig men är tveksam till om man har de fysiska förutsättningarna.
Ni har i så fall ett år på er att bygga upp (oftast) BÅDA benen med BÅDA händerna på styret.
Ve por ello- go for it !!!
Om man gillar att cykla motionslopp så kan jag rekommendera Epic Gran Canaria.
Särskilt om man ändå ska planera in en cykelresa till värmen.
Ni som orkat läsa mina två beskrivningar kan nog räkna ut att man får mycket för pengarna.
Blev ca 830 SEK för
Två dagar o totalt 3 segment.
Dryck och förtäring mellan o efter segmenten
Cykeltröja om man anmäler sig tidigt
Bandana
Mat söndag em
Didi med eldgaffeln efter vägen
Hundhuvud efter vägen
Orkestrar efter vägen
Februari 2024 planerar man nästa Epic.
Som en Svensk förstagångsdeltagare sa.
"Det är inte optimalt att vara här och samla så många mil före loppet. Man tar sig inte tid att vila tillräckligt men det var en fantastiskt bra och trevlig träning att vara med. Jag tänker återkomma nästa år"
Bilden nedan presenterar jag med stor vördnad och stor beundran. Den här killen i blått har varit med i alla fall de två senaste åren.

Lyckades ta dessa två bilder från bussen idag Tänkte om någon är sugen att anmäla sig men är tveksam till om man har de fysiska förutsättningarna.
Ni har i så fall ett år på er att bygga upp (oftast) BÅDA benen med BÅDA händerna på styret.
Ve por ello- go for it !!!
Senast ändrad: