Cyklar stulna i Trångsund (Stockholm) 2020-03-26

MannekePis

Ny medlem
Upptäckte precis ett inbrott i garaget. Familjens ögonstenar stulna. 1 Santa Cruz och 2 Nukeproofs.
Håll gärna utkik efter de i Stockholmstrakten samt på nätet. Tacksam för alla tips.
Nukeproof 1.JPG
SC + NUKE2.JPG
IMG_2161.JPG

Hälsingland

Aktiv medlem
Fasen vad trist, jag låser fast min cykel i garaget även fast det är larmat. Men jag har inget stumt att låsa den i så det får nog bli en golvögla. Gör det iaf lite jobbigare, har sett många som blivit av med cyklar i garage på sistone. Tråkig trend..

kais01

Aktiv medlem
dubbelurk jobspost för ts. tråkigt.

ett problem kan vara återvändande tjuvar, nu när de vet var godiset finns.

har några cyklar i garaget, men på de lite dyrare tar jag av bakhjulet och förvarar det på annan plats.

Hälsingland

Aktiv medlem
dubbelurk jobspost för ts. tråkigt.

ett problem kan vara återvändande tjuvar, nu när de vet var godiset finns.

har några cyklar i garaget, men på de lite dyrare tar jag av bakhjulet och förvarar det på annan plats.
Jag åkte en del ATV av dyrare modell tidigare och där var det ju rena beställningsjobb som utfördes, stals ju hiskeliga mängder Can-ams som förmodligen var ute ur landet innan ägaren märkte att den var borta. Där gjorde dom precis så många ggr, återvände när ägaren fått ut på försäkringen och stal även den nya. Skillnaden på fordon är ju att du lätt slår på nätet och ser vilka fordon en person har registrerad.

På transportstyrelsen kan man beställa ett ägarregister över till exempel Can-am 1000 cc 2018-2020 och få en shoppinglista på var de finns. Jag hade reklamspärr på mitt personnr för att minska den risken iaf.

Fjärdebrunn

Aktiv medlem
Fina cyklar förvaras inne i bostaden. Tyvärr den enda "säkra" platsen.
Stöld ur garage och källarförråd är tyvärr återkommande.
Inte mindre surt för det.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer