Cykling förbjuds i centrala Stockholm?

erik h

Aktiv medlem
rick_astley.jpg

Trafikförseelser, låga vevpartier, parkettgolv, breda styren, kolfiberkopior

jesusalleycat.jpg

Njurpaj, närodlat, nysilver, Nietzsche

nietzsche.jpg

Mustasch, matkulturer, massaker och mörkläggning

c21c5d45.jpg
Freuler-1.jpg

Litauen, löständer, lagombra, Ludvigsberg

1598.jpg

Kitsch, klusterbomber, kamratfostran och kladdkaka

modern-pink-cow-kitsch.jpg

Achtung Spitfeuer! SCHNELL! SCHNELL!

GRN-01~Achtung-Spitfire-Posters.jpg

Jättebebis, järnverk, justitiemord och jantelag

storbebis375.jpg

Infiltratör, imperialism, irritationsmoment, imbecill

fightback.jpeg

16

jackies.jpg

Helvete, hampa, hypokondri och heffaklump

helvete.jpg

Grisar, galghumor, gastrit och glamour

Gris1.jpg

Fruktkaka, fandango, fladdermöss och fascism

fruitcake_home.jpg

Etiopien, etrusker, engagement points och elektriska ålar

Etiopien.JPG

Didjeridoos, dubbelpunkor, dammbyggen och djurplågeri

contemporary.jpg

Clowndräkter, cementblandare, cocospalmer och cirkulationsandning

clowndressny.jpg

Atombomber, boxning och hårdrock

Edit av the_TnT: Inte SKRIKA erik...

Senast ändrad:

mattel

Aktiv medlem
haha.. jag VISSTE att du saknar big hitten! =) däremot missade jag nog det vackra i färgsättningen på azonicen?

ny dmr på gång till hopp&lek kanske?

grizzly.jpg

C

cal

Guest
Vad som helst eller hela din jävla hojjarsenal som du ägt de senaste 10 åren.

Jösses erik. Herrejösses! :D

mattel

Aktiv medlem
haha.. ja, att det sedan finns både gaffel och däck(sida) i samma färger är ju för mycket för att låta bli att kombinera.

Kneecap

Aktiv medlem
Tjena!

Åhhh.. DEn Ds1:an väcker minnen till liv..
Min gröne är mörkare och metallic.. Fast det är ju lite synd att jag itne är den första som kommer ha en grön MArzocchi.. Fast jag blir nog den första med en grön 66rc...

Markus F: Du är bara avundsjuk på att jag har mer slag... Erkänn och kryo till korset..

Skogling

Aktiv medlem
Rigoletto.jpg

Ni som inte garvade är töntar. Fan vad jag är trött på allt tjaffs på denna site ! Nu skall jag börja hoja igen istället för att slösa tid på humorbefriade idioter (somliga, många gillar jag som fan) som inte har något liv.

Happy är sådär lagombra numer... :o/

mvh
Patrik

Senast redigerad av en moderator:

Zeb

Medlem
Nej Bianchi oskar, jag garvar inte alls när jag ser Skoglings bild, men däremot så skrattar jag högt när jag läser jompers KLOCKrena kommentar.

/Zeb

Bianchi oskar

Ny medlem
vafan, trodde jag hade mycket mer bianchiprylar än vad jag hade :( dränkta blir ni nog inte :(

edit: nu skäms jag över hur lite jag hade :(

Jonas

Aktiv medlem
Hmmm, Skogling - varför/hur hittar man sånna bilder? Har du köpt dom på någon site eller kanske är du med i något "slutet sällskap"? ;-P

Internet borde verkligen ha åldersgräns... :o)

erik h

Aktiv medlem
Westman skrev:
-------------------------------------------------------
> Va? Har du din G-spot singlespeed?? Eller ser jag fel?

Njo, jag hade det ett tag faktiskt. Det var den ganska unika möjligheten som fick mig extra sugen på den. Men jag vågade inte köra hårt utan den säkerhetsmarginal man får av en kedjespännare och till sist åkte det på växlar också, den ska ändå mest köras i stora berg och sådant och där kan man nog sakna lite växlar, trots allt.

bruse

Aktiv medlem
Kupa, det där var lågt! Visa en Gaggia! Hm, en Classic eller eller Coffee Delux?
Å jag som har slut på bönor hemma... då måste jag iväg å shoppa bums!

Calle F

Ny medlem
Bianchi oskar skrev:
> är jag den ända som ASG när jag såg skogis bild?!

Knappast! Min sambo kan inte se en Range Rover utan stor vånda längre efter att jag visade den där bilder för henne. Det räcker att säga "Titta, en Range Rover!" för att få se hennes lätt äcklade blick. Gamla Range Rovrar är tyvärr rätt ovanliga nu för tiden... Finns f ö också att se på http://www.yttermera.se/lackochratt/pages/manadens_bilagare.html (Bra sida förresten...).

Här i stan finns "Duvjägaren". Denne "lätt" störde gentleman har vid MÅNGA tillfällen hittats vid avgasrör. Raggarna brukade choka fullt, trampa gasen i botten och vid rätt ögonblick trycka in choken så avgasrörsfetischisten blev nersotad. En gång skulle nån vända sin fullsize-jänkare och när den kändes konstigt klev han ur och kollade och då satt "Duvjägaren" fastklämd mellan bilen och ett staket. Nu har han väl med årens rätt lugnat ner sig lite.

:D

cerberos

Aktiv medlem
ja, typ eller den som du nämnde, sinnesjuka finns ju men avgasrör????? fast jag kanske är stel och inte har öppnat mitt sinne tillräckligt?

Mr Handley

Ny medlem
Det finns en hel del guldkorn (på yttermera):

38 Gore-Tex-jackor döda
VÄXJÖ. 38 Gore-Tex-jackor hittades sent i går döda i en grön lagerbyggnad utanför Växjö. Gore-Tex är ett material som andas, men jackorna hade blivit förpackade i täta plastpåsar, troligtvis redan hos leverantören.
"Det var en fruktansvärd syn som mötte oss när vi öppnade dörren", säger Lars Holmén på Växjöpolisen.
"Det var en spöklik tystnad och jackorna låg alldeles bleka i en kartong. Ingen av de 38 jackornas liv gick att rädda. Den som är skyldig till det här ska jävlar i helvete få ett skott i nacken", fortsätter Holmén.
Spaningsarbetet kommer tillfälligt att ligga nere under kvällen för bevakning av Kennelklubbens årsfest, men återupptas under morgondagen. (OS)

Önskar bara att vissa satirwannabies här kunde nå samma nivå...

Calle F

Ny medlem
cerberos skrev:
> ja, typ eller den som du nämnde, sinnesjuka finns
> ju men avgasrör????? fast jag kanske är stel och
> inte har öppnat mitt sinne tillräckligt?

Killen på bilden jobbar antagligen med att sälja såna bilder. När jag såg den första gången blev jag rätt nyfiken gjorde jag en sökning och hittade flera i samma stil. Djur och traktorer m m. Troligen tjänar han mer pengar än nån av oss här f ö :)

Killen här i stan är psykiskt sjuk. Han brukar också sitta vid nakenbadet med ett jättelikt teleobjektiv på kameran och när folk blir förbannade så fattar han helt klart inte ett dugg. Folk backar nästan direkt då det är tydligt att det inte är riktigt som det ska där.

Kupa

Aktiv medlem
bruse skrev:
> Kupa, det där var lågt! Visa en Gaggia! Hm, en
> Classic eller eller Coffee Delux?
> Å jag som har slut på bönor hemma... då måste jag
> iväg å shoppa bums!

Haha, jo, det var lite lågt: en Gaggia är väl inte "vad som helst".

Det är en Coffee, men inte Delux.

//Anders

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer