Cykling i SVT - Kalles sex liv / velovelo.se

ALK

Medlem

Drosa

Aktiv medlem
Jag undrar vem som är intresserad av Kalles sexliv? Eller är det sex liv? Blir bara så förvirrad i denna sär skrivnings ålder

Pfaff

Aktiv medlem
Drosa sa:
Jag undrar vem som är intresserad av Kalles sexliv? Eller är det sex liv? Blir bara så förvirrad i denna sär skrivnings ålder

+1.

2CD81F56-FED4-467E-B28F-BB2F0CFCA8E6-620-000000F9C58CE1A1.jpeg

Frånsett det är jag allergisk mot käcka tonåringar i 40-årsåldern så det går mycket bra att avstå.

Jimel

Aktiv medlem
ALK sa:
Hoppas jag har gjort min läxa nu och sökt på forumet. Jag hittar ingen post om detta:

Kollade på Kalle Z. Wahlströms nya serie igår. Där var det cykling. Ett par som cyklar jorden runt på 4 år. Ganska inspirerande.

De ser ut att ha surly-ramar och rohloff-nav, coolt.

Om man tål Kalle så kolla:
https://www.svtplay.se/kalles-sex-liv

Om man vill kolla cyklisterna:
http://velovelo.se

eller instagram: https://www.instagram.com/velovelo.se/

Kalle går att titta på men hans fru har jag svårare för.
Ang programmet så kul för dom, orkar dock inte analysera så mycket hela tiden som Kalle verkar göra.

ALK

Medlem
Håller med. Kalle har blivit förutsägbar men är OK. Har också svårt för hans fru.

Jag tycker velovelo-paret var inspirerande. Följer dem på instagram nu. Trevliga bilder

JTF

Ny medlem
Tycker han alltid pratar med tillgjord "byggjobbar-stockholmska", pratar alla så i Stockholm? Eller är det bara han och Erik Haag som gör det..?

ceel

Aktiv medlem
JTF sa:
Tycker han alltid pratar med tillgjord "byggjobbar-stockholmska", pratar alla så i Stockholm? Eller är det bara han och Erik Haag som gör det..?

Tja, de är ju syskon. :)

Edit: rättstavning

Senast ändrad:

JTF

Ny medlem
ceel sa:
JTF sa:

Jo jag vet. Minns att Alex Schulman anmärkte på hur Erik Haag pratade en gång i nåt teveprogram för några år sen, han tyckte han lät som en grävling i nåt barnprogram typ... :D

Senast ändrad:

ceel

Aktiv medlem
JTF sa:
ceel sa:
JTF sa:

Jo jag vet. Minns att Alex Schulman anmärkte på hur Erik Haag pratade en gång i nåt teveprogram för några år sen, han tyckte han lät som en grävling i nåt barnprogram typ... :D

:)

desmo

Aktiv medlem
Jag gillar ju Kalle. Jag tycker Svett&Etikett var inspirerande.
Dock var det något jag saknade i programmet med VeloVelo. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men det saknade någon form av nerv.

Jag har följt VeloVelo på instagram en tid och de har haft en ganska kämpig resa. Nu är de i Senegal, det ska bli spännande och se om de möter upp med bikeramble.

Modigt av dem att lämna allt i en ålder där de istället förväntas skaffa barn, hus, lån och allt annat "vuxet".

LesGrossman

Aktiv medlem
desmo sa:
Jag gillar ju Kalle. Jag tycker Svett&Etikett var inspirerande.
Dock var det något jag saknade i programmet med VeloVelo. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men det saknade någon form av nerv.

För mycket fokus på Kalle och för lite på velovelo

ALK

Medlem
Vad hade ni valt för cykel om ni hade varit ute i 4 år? Jag hade nog valt en helstel i stål med utanpåliggande växlar utan framväxel...

Rolhoff känns fan risky om den skulle börja strula.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer