Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Köp & Sälj
Recensioner
Artiklar
Video
Kalender
Turtips
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Cykling vs löpning som träningsform
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GustafH" data-source="post: 4118401" data-attributes="member: 24953"><p>Jag fick lite samma effekt nu över vintern när jag tränade inför mitt första 100 km-lopp. Gick upp fem kilo mellan oktober (när jag slutade cykla) och februari. Dock ska sägas att jag inte minskade min träningstid per vecka men däremot gick jag till att bara köra långt och lågintensivt (istället för polariserat 80/20 som jag gjorde innan) för att undvika skador och se till att jag hade konditioneringen för att springa idiotlångt. Så nu är det bara på cykeln igen och hoppas att kilona försvinner snart...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GustafH, post: 4118401, member: 24953"] Jag fick lite samma effekt nu över vintern när jag tränade inför mitt första 100 km-lopp. Gick upp fem kilo mellan oktober (när jag slutade cykla) och februari. Dock ska sägas att jag inte minskade min träningstid per vecka men däremot gick jag till att bara köra långt och lågintensivt (istället för polariserat 80/20 som jag gjorde innan) för att undvika skador och se till att jag hade konditioneringen för att springa idiotlångt. Så nu är det bara på cykeln igen och hoppas att kilona försvinner snart... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Cykling vs löpning som träningsform
Topp