Så gör mina Pro1 med, varje gång. Men lägger sig rätt igen med vanlig fotpump.Som kuriosa, drygt ett år senare. Samma däck (Pro 1) som vid trådstart på Scribehjulen som anförskaffades - skulle fylla på vätska och när all luft tömdes poppade däcket av på bakhjulet. Fyllde på och sen var det bara att pumpa upp med en vanlig Rennkompressor fotpump. Tur att det gått framåt med designen av tubelessfälg och däck.
Hur är de på grus? Rätt dyra också (800+ SEK/st).Är inte svaret på den funderingen
Conti GP 5000 S TR i 32mm
Jag har ingen egen erfarenhet av dem, jag använder fortf slang i mina GP5000Hur är de på grus? Rätt dyra också (800+ SEK/st).
Omvänt problem. Minns att det var helvetiskt att få på däcket på fälgen, men jag trodde det skulle ha töjt sig och vara lättare att ta av sen. Icke. Helt omöjligt att få över fälgkanten.
Visa bilaga 554820