Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Zwinto10mm

Ny medlem
Cyklade vilse idag, gick all-in och promenerade rätt ut i skogen i hopp om att mitt obefintliga lokalsinne skulle hitta rätt. Det gjorde det inte :p efter 1.5km promenad i skogen med cykeln på ryggen så hitta jag en väg, chansade vänster och cykla 5km nedför innan jag insåg att det var åt fel håll. Härliga 5km uppför sen. ^^ (Batteritorsk i telefån´n) Tur dä är jävla fint ute nu.

Bilagor

johnny165

Aktiv medlem
En bild på mitt pendlarkit, rygg(mag)väska, med pump, co2 pump, regnjacka, rainpants, regnluva, däckjärn, bandage, plåster och lite olika skruvar ?. Totalvikt 944g.
Jätteskönt att ha ryggen fri från en väska..

Bilagor

SGS

Medlem
Gav mig ut i regnet i morse för att jaga på lite Stravasegment. Plockade vid paus fram banan och en kaffetermos som visade sig läcka som ett såll. Trevlig tur trots det. Nästan lite mysigt i Novembervädret till och med. Knappt så man tror det själv.

Bilagor

Makten

Aktiv medlem
Der Kaiser i den sista snutten ljus. Märkliga mönster kan uppstå när man använder alldeles för lång slutartid för bildens bästa:)

R0000328_2.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer