Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Jimel

Aktiv medlem
Var tvungen att ta en tur idag med bara för att komma över förra årets mil. Gott nytt alla.
FDCA89A3-F2A3-4360-B021-4175DE60ACC7.jpeg

weldion

Aktiv medlem
E704CAB4-7837-49C6-821B-00DD07AFD845.jpeg

Årets första tur. Tyvärr väldigt slirigt pga växlande temperatur samt dubbrist.

Mediokern

Ny medlem
Första rundan på nya året, ni får stå ut med budgetcykel, fulmeckade stänkskydd och bild tagen från "fel" sida. Stilpoliserna hittar säkert fler fel ;), men det bjuder jag på.

Bilagor

Senast ändrad:

Makten

Aktiv medlem
Det är väldigt, väldigt tomt i skogen måste jag säga. Vad gör alla egentligen??

R0000926_2.jpg

Rattnalle

Aktiv medlem
Makten sa:
Det är väldigt, väldigt tomt i skogen måste jag säga. Vad gör alla egentligen??
Kan bara svara för mig själv.

Jag sitter på jobbet och tänker att det vore kul att cykla. Sen cyklar jag hem från jobbet och på vägen är det så vidrigt ute att jag inte vill lämna huset igen väl hemma..

Jimel

Aktiv medlem
Lånade frugans hoj igår, hade börjat gilla den för enklare stigcykling men nu har jag vurpat de två senaste gångerna så hädanefter kör jag bara enduro ?
1958DDDB-86E1-411D-8F56-7F8FBF85746C.jpeg

Örjan Lax

Aktiv medlem
Från kvällens sköna runda med lugn rehab-cykling på lätta växlar och en del promenader uppför de värsta branterna pga en knäskada för en månad sedan. Var på undersökning hos fysioterapeut igår som gav klartecken till att försiktigt börja cykla igen. Så jäkla gött att vara tillbaka på banan! :D

IMG_20190105_1933200292.jpg

Jimel

Aktiv medlem
Örjan Lax sa:
Från kvällens sköna runda med lugn rehab-cykling på lätta växlar och en del promenader uppför de värsta branterna pga en knäskada för en månad sedan. Var på undersökning hos fysioterapeut igår som gav klartecken till att försiktigt börja cykla igen. Så jäkla gött att vara tillbaka på banan! :D
Härligt!!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer