Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Makten

Aktiv medlem
Propaganda i Hellas! Sol, knallhårt i backen och oförskämt torrt. Jag har mått kass i mer än en månad men nu kände jag mig stark och frisk dessutom. Wohoo! :)

R0070001_2.jpg

Makten

Aktiv medlem
Tisdagsrajd! Oväntat bra underlag må man säga. Tunn knorpig snö och bara nån enstaka isfläck (som dessutom oftast var skrovlig).

R0070037.jpg

Elhojtok

Medlem
IMG_20190310_152947.jpg
Jag längtar efter sommaren... Eller åtminstone efter den tidiga våren som kom av sig. Men det är vackert med förstärkt svag is och man blir nästan sugen att ge sig ut på sjön...

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Elhojtok sa:
Jag längtar efter sommaren... Eller åtminstone efter den tidiga våren som kom av sig. Men det är vackert med förstärkt svag is och man blir nästan sugen att ge sig ut på sjön...
ser skönt ut!
Ja, vad hände med våren, -9 imorse! Svinkallt om fingrarna. Tjockare handskar imorrn.

ForesterGuy

Aktiv medlem
Elhojtok sa:
ForesterGuy sa:
Elhojtok sa:
Får man köra elcykel på sjön?
Det får man säkert, eftersom man även får köra bil där.
Allamansrätten gäller ju inte motordrivna fordon? Inte ens utombordare.

Staffan88

Ny medlem
jonte987 sa:
På tal om traktor och trabant. Genarp idag.

Fint väder till sist. SMHI hade rätt(!)
Var också i Genarp för några veckor sedan för första gången, riktigt trevligt! Har du några andra platser i Skåne som du kan rekommendera, Jonte? Var på Järavallen i lördags och i Bokskogen i söndags.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer