Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

AX3L

Aktiv medlem
Jimel sa:
marr sa:
Mini_me sa:
AX3L sa:
Jimel sa:
Den här varningsminan skrämde skiten ur mig idag ?
Varningsmina?!
Ja!? Wtf??
Larmmina om jag får be.
Ja vafasen jag är inte så duktig på benämningarna ? 20 år sedan jag gjorde lumpen.
Jag skiter väl i vad den kallas, jag var mer intresserad av hur du kunde komma i närheten av en sån!

marr

Moderator
Forumvärd
AX3L sa:
Jimel sa:
marr sa:
Mini_me sa:
AX3L sa:
Jimel sa:
Varningsmina?!
Ja!? Wtf??
Larmmina om jag får be.
Ja vafasen jag är inte så duktig på benämningarna ? 20 år sedan jag gjorde lumpen.
Jag skiter väl i vad den kallas, jag var mer intresserad av hur du kunde komma i närheten av en sån!
Cyklar man på övningsfält är det sånt som händer. De är rätt harmlösa, men låter som faen :p hade de varit farliga hade man såklart inte satt upp dem så.

Jimel

Aktiv medlem
AX3L sa:
Jimel sa:
marr sa:
Mini_me sa:
AX3L sa:
Jimel sa:
Varningsmina?!
Ja!? Wtf??
Larmmina om jag får be.
Cyklade på ett övningsfält, kollade såklart både hemma och på skyltarna vid fältet så det inte var någon övning.
Strax efter minan så stod två tält men inte en människa syntes till. Antar att dom pausat för helgen men lämnat kvar förläggningen, borde tagit ner minan kan jag tycka ?
Finns någon bild till om man kollar min instagram.

marr

Moderator
Forumvärd
Jimel sa:
AX3L sa:
Jimel sa:
marr sa:
Mini_me sa:
AX3L sa:
Jimel sa:
Varningsmina?!
Ja!? Wtf??
Larmmina om jag får be.
Cyklade på ett övningsfält, kollade såklart både hemma och på skyltarna vid fältet så det inte var någon övning.
Strax efter minan så stod två tält men inte en människa syntes till. Antar att dom pausat för helgen men lämnat kvar förläggningen, borde tagit ner minan kan jag tycka ?
Finns någon bild till om man kollar min instagram.
De va säkert rekryter ute o övade eldöverfall :P

H.

Aktiv medlem
Blåsippor, tussilago, fågelkvitter och solsken i all ära. Säkraste vårtecknet är ändå när jag orkar gräva fram och fixa i ordning cykeln igen...

IMG_20190328_225809_004.jpg

Makten

Aktiv medlem
Försökte reka lite ny stig. Hopplöst med alla nedfallna träd om man inte har såg med sig.

R0070092_2.jpg

marr

Moderator
Forumvärd

ErikaB

Ny medlem
marr sa:
ErikaB sa:
mikipedia_ sa:
Zwinto10mm sa:
Äntligen snöfritt (nästan) i Källviken!
Snygg bild! Å Erika ser snabb ut?
En bild ljuger aldrig. Ps. Kolla inte strava ?
Lite nyfiken, fin orange. Men vad har du gjort med höljet? På höger sida, ser ut att vara hur tjockt som helst.
Tack. Det är en plastspiral för broms och droppern. Lite väl klumpigt håller jag med om. Kanske snyggare att tejpa?

marr

Moderator
Forumvärd
ErikaB sa:
marr sa:
ErikaB sa:
mikipedia_ sa:
Zwinto10mm sa:
Äntligen snöfritt (nästan) i Källviken!
Snygg bild! Å Erika ser snabb ut?
En bild ljuger aldrig. Ps. Kolla inte strava ?
Lite nyfiken, fin orange. Men vad har du gjort med höljet? På höger sida, ser ut att vara hur tjockt som helst.
Tack. Det är en plastspiral för broms och droppern. Lite väl klumpigt håller jag med om. Kanske snyggare att tejpa?
Ah, då förstår jag. På min har jag bakbroms och växel ihopa med krympslang. Fast rundar styrhuvudet. På höger sida in i ramen har jag bara droppern.

AnteL

Aktiv medlem
Snöfritt här å där...kanske om en månad kan man kanske leka med stighojen nånstans

6C1137C3-19A9-4664-A708-76E270C62E73.jpeg

weldion

Aktiv medlem

liveforthis

Aktiv medlem
weldion sa:
liveforthis sa:
weldion sa:
liveforthis sa:
Trevlig cykling idag och bra fotograf hade vi med oss också.
Har du någon bild att ladda upp från fotografen som var med er idag?
Va menar du, Syns inte bilden ?
Jo, men det kändes inte som den kom från den duktiga fotografens kamera bara. Sorry!
Sa inget om någon Sven martin fotograf. Men bättre än mina mobil bilder som det brukar bli.

marr

Moderator
Forumvärd

Rut-66

Medlem
Hemma efter en tur till närbutiken. Mitt budgetprojekt börjar bli redo för säsong 2, men väntar på en styrväska, så riktiga kameran enklare kan tas med lite oftare. Är skitnöjd med "skräpet" efter några ändringar och tillägg :)

20190401_liten.jpg

Rut-66

Medlem
tmalm sa:
Blev ju jättefin den där, Rut!

/T
Jag och min City/Trekking-hoj tackar ödmjukast. :)
(Jo, cykeln är faktiskt märkt så och tillsammans med varningen på gaffeln, så måste man förstå att det är ingen riktig mtb man köper på Biltema.)

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Rut-66 sa:
Hemma efter en tur till närbutiken. Mitt budgetprojekt börjar bli redo för säsong 2, men väntar på en styrväska, så riktiga kameran enklare kan tas med lite oftare. Är skitnöjd med "skräpet" efter några ändringar och tillägg :)
Snyggt! :) ser riktigt brutal ut.
Men du, om du byter sadelklämma till en med extra hål så kan du montera en helt vanlig pakethållare:
https://road.cc/sites/default/files...sa Racklock seatpost collar.jpg?itok=aQlUHv15

Har du bytt vevparti och baknav? Den kommer med några ganska tråkiga 3x7 grejjer väl

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer