Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

H.

Aktiv medlem
En av stockholms mest välbesökta stigar. Men det var nog bara andra gången jag körde den.

20190518_113225.jpg

AX3L

Aktiv medlem
H. sa:
En av stockholms mest välbesökta stigar. Men det var nog bara andra gången jag körde den.
Aha, var det dig vi mötte förut på gula som hade en Jack Russell kopplad i bröstbandet på ryggan? Jag kopplade aldrig hund och cykel till dig!

H.

Aktiv medlem
AX3L sa:
H. sa:
Aha, var det dig vi mötte förut på gula som hade en Jack Russell kopplad i bröstbandet på ryggan? Jag kopplade aldrig hund och cykel till dig!
Jo, det var jag och Luthman. (Och Leija, Dansk-svensk gårdshund)

Vi mötte väldigt många cyklister idag... :)

Fantastiskt väder!

EST

Aktiv medlem
Carbon lvg .... Så jag fick åka å titta på polarnas stål hojar?

IMG_20190518_145339891.jpg

Valhalla_

Aktiv medlem
Körning i Flottsbro idag. Blev en hel del framsteg för en som inte är så van vid att hoppa. Började smått och till slut clearade jag hoppet till höger och jäklar vad det kändes bra :-D. Större hopp är ju inte svårare men massor av hjärnspöken sätter stopp...

20190519_153723.jpg

EST

Aktiv medlem
Raggamuffin sa:
Eventuellt den första med plattisar :)
Fin cykel.
Tack japp satte på mallet på den det är polaren å hjul salu jag fick låna sålänge? han är snäll!
Är 28 oki medelfart? Tror jag äntligen hittat rätt sadelhöjd men kan inte ta i nåt med armarna..

Senast ändrad:

Berk

Aktiv medlem
Lämnade jobbet och hämtade på dagis lite tidigare idag för en fin tur i Hellas med middag vid en vindskydd. Jättebra val!

2019-05-21-20-29-41.jpg

Makten

Aktiv medlem
Mattias_i_skogen på Nacke 2 under aftonens tisdagsrajd. Lyndon i bakgrunden; vet ej om han hänger på happy.

DSC04572_2.jpg

Erra

Medlem
C737BF11-F914-4FF9-9C12-037FA594AC15.jpeg
Kan någon förklara för mig varför kommunerna envisas med att montera dessa cykelställ? Har man korg på cykeln som typ varannan cyklist har vid tågstationen så kan man inte låsa fast cykeln i ramen på ett bra sett. Om man nu inte har ett långt vajer eller kättinglås.

Rattnalle

Aktiv medlem
Erra sa:
Kan någon förklara för mig varför kommunerna envisas med att montera dessa cykelställ? Har man korg på cykeln som typ varannan cyklist har vid tågstationen så kan man inte låsa fast cykeln i ramen på ett bra sett. Om man nu inte har ett långt vajer eller kättinglås.
Maila din kommun och föreslå att de byter standardmodell. Förslagsvis till den här, den funkar för alla cyklar oavsett utförande.
https://vestre.com/se/produkter/cykelparkering/urban-sykkelstativ/

Alfakrull

Medlem

Rut-66

Medlem
Lycka är när allt lirar fast man blandat och gett... men reglagen ska upp lite lite.
Brutalt roliga testrundor för att se att allt funkade ihop.
Därav de korta originalhöljena, men nu blir det nya längre och heldragna ?

20190524_1.jpg

Makten

Aktiv medlem
Justeringsrunda med "förra cykeln" som ska börja användas igen. Mycket tveksam kabeldragning till sänkstolpen, men jag har inte så mycket val om jag inte ska byta. 34x34 som lättaste växel är fostrande och blir kvar ett tag.

DSCF1794_2.jpg

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer