Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

H.

Aktiv medlem
Liftköer från helvetet, dubbla punkor och ett familjeliv innebar att dagens runda i Järvsö bara blev nio åk. Men sen fick dottern premiäråka downhill ö. Hon brände också av nio åk och då blev man stolt!

20190531_150724.jpg

Raggamuffin

Aktiv medlem
Rattnalle sa:
Rattnalle sa:
Dagen började bra men efter halva cykelturen blev det en liten omväg till akuten..
Nio stygn blev det. Någon med erfarenhet som har en rekommendation kring hur långt cykeluppehåll som är lämpligt?
Tills imorgon?
Drar det inte i stygnen när du trampar hade jag tejpat över och kört.

Rattnalle

Aktiv medlem
Raggamuffin sa:
Rattnalle sa:
Rattnalle sa:
Dagen började bra men efter halva cykelturen blev det en liten omväg till akuten..
Nio stygn blev det. Någon med erfarenhet som har en rekommendation kring hur långt cykeluppehåll som är lämpligt?
Tills imorgon?
Drar det inte i stygnen när du trampar hade jag tejpat över och kört.
Kommer inte åt cykeln förrän tisdag så till dess får jag vänta vare sig jag vill eller inte :-)

Ska fixa någon sorts skydd att ha över tänkte jag.

Jimel

Aktiv medlem
H. sa:
Liftköer från helvetet, dubbla punkor och ett familjeliv innebar att dagens runda i Järvsö bara blev nio åk. Men sen fick dottern premiäråka downhill ö. Hon brände också av nio åk och då blev man stolt!
Köer trots två liftar?

Blev en kortis idag.
9A9C2749-AB16-4FD0-AD3F-5A0FE90DFC2E.jpeg

H.

Aktiv medlem
Jimel sa:
H. sa:
Köer trots två liftar?

Blev en kortis idag.
De öppnade inte lilla liften förrän typ 11 och då hade jag hunnit med ett åk och dagens första punka...

Sen stängde de den liften typ en timma, halvtimma innan liften ska stänga, med följden att det blev jättekö till vanliga liften igen. Fast då var det frugan som fick vaska ett åk i liftkön.

Jimel

Aktiv medlem
H. sa:
Jimel sa:
H. sa:
Köer trots två liftar?

Blev en kortis idag.
De öppnade inte lilla liften förrän typ 11 och då hade jag hunnit med ett åk och dagens första punka...

Sen stängde de den liften typ en timma, halvtimma innan liften ska stänga, med följden att det blev jättekö till vanliga liften igen. Fast då var det frugan som fick vaska ett åk i liftkön.
Surt!

Erra

Medlem
A9581DA8-673C-44DB-9A0F-5C00614A8EA8.jpeg
Denna cykel har stått olåst vid detta cykelställ i snart 2 månader. Även fast den har platta däck, så är det smått otroligt att ingen tagit den.
Funderar på att lämna in den till Polisen.

marr

Moderator
Forumvärd
Erra sa:
Denna cykel har stått olåst vid detta cykelställ i snart 2 månader. Även fast den har platta däck, så är det smått otroligt att ingen tagit den.
Funderar på att lämna in den till Polisen.
Måste vara Kais01.

xyz-saft

Aktiv medlem
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer