Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Maakus

Aktiv medlem
Capture.PNG

(Har inget emot elcyklar, men andra här har ju :P )

Senast ändrad:

JesperA

Medlem
Ser regelbundet folk som lägger upp bilder som har svart "ram" över & under bilden, på blocket, på sociala medier, här, hur går det till? Screenshottar ni i porträtt läge på bilder som är i landskap eller hur lyckas ni?

Johge

Aktiv medlem
JesperA sa:
Ser regelbundet folk som lägger upp bilder som har svart "ram" över & under bilden, på blocket, på sociala medier, här, hur går det till? Screenshottar ni i porträtt läge på bilder som är i landskap eller hur lyckas ni?
Känner mig en aning träffad?
Hur ska man göra annars om fotot jag vill lägga upp inte är taget av mig eller finns att ladda ner?

weldion

Aktiv medlem
Johge sa:
JesperA sa:
Känner mig en aning träffad?
Hur ska man göra annars om fotot jag vill lägga upp inte är taget av mig eller finns att ladda ner?
Göran Crop

Mini_me

Aktiv medlem
?

EF5262BE-0211-4213-AC8F-AD2692AD9822.png

Detta fina lilla dropp (vid källan) fastna jag vid för nån vecka sen. Kunde inte köra det. Tog stopp i huvudet.

Men igår satt den ?

(Är en skärmdump från en video så kvalitén är lite si och så)

Makten

Aktiv medlem
Man ska inte väga sin cykel, det ger bara ångest och/eller tunn plånbok. Men om man är hemma hos crossmax så kommer man inte undan. Ungefär ett halvt kilo mer än jag trodde.

DSCF1998_raw.jpg

Jimel

Aktiv medlem
Makten sa:
Man ska inte väga sin cykel, det ger bara ångest och/eller tunn plånbok. Men om man är hemma hos crossmax så kommer man inte undan. Ungefär ett halvt kilo mer än jag trodde.
Det där såg ju inte så farligt ut. Börja montera bort prylar så blir den lättare ?

Alfakrull

Medlem
Igår tog jag sista cykelturen i Änggårdsbergen för närmaste månaden, härnäst kommer sommarjobb i sälenfjällen
IMG_20190613_180952.jpg

Rut-66

Medlem
Bara lite finåka idag, men glad över att hojen inte imploderat än, fast detta är andra sommaren jag har den. ?
Känner mig lite extra hip då det är 1x9 ?

20190616_1.jpg

Jillestrand

Ny medlem
Lösning för att få med hela familjens cyklar, blev riktigt bra om än dock inte riktigt klar på bild (dotterns 24” saknas)

DF8AE3AA-49DD-4512-AF1D-9F11AFE3BB92.jpeg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer