Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

MAMTB

Medlem
Rut-66 sa:
Riktigt snyggt utan att bli för mycket också ?
Tack! Var lite orolig att det skulle bli alldeles för mycket rött men jag tycker att det såg rätt bra ut när man tittade på helheten. Lyckades spara in 700g på hjulbyte, pedalbyte och byte av drivlina.

Senast ändrad:

Jolinwood

Ny medlem
Fick tyvärr hoppa även Vallåsen pga axelskada, men for ner idag för att prova/lära mig fota med en "riktig" kamera. Fick en rejäl skopa respekt för sport-fotografer, det var ju bara att slänga 95% av alla bilder pga olika sorters oskärpa.. Det tar även en jäkla tid att traska runt ett endurorejs. Vallåsen är ju rätt litet tänker man, tills dess att man måste ta sig fram utan cykel:)
Om någon vet vem det är på bilden så kan ni ju länka eller nåt, kul med hockey-korts-motiv på sig själv!

Bilagor

såkket

Medlem
Eftersom Post Nord valde att inte orka släpa upp ramen för att kolla om någon var hemma utan bara uppdaterade till misslyckad utkörning och skickade den till utlämningsställe så stannade helgens cykelbygge här.

IMG_0918.jpeg

Makten

Aktiv medlem
Lyckades trotsa förkylningen och släpa mig ut en sväng på egen hand. Noll flow och cykeln kändes som om den vore helstel, men hellre det än att sitta inne och uggla.

R0140001_2.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer