Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

H.

Aktiv medlem
Förskolan stängd. Vad gör väl det? Det betyder ju bara att man kan åka till pumptracken och i princip få hela parken för sig själv!

IMG_20191004_140603_869.jpg

jonte987

Aktiv medlem
Fint väder men mycket folk och kö på vallåsen

Jag träffade 3 ungdomar som åkt tåg till Båstad och cyklat upp. Stenhårda grabbar. Blir nog lätt att somna ikväll. Jag önskar lycka till med körkortet nästa år.
20191005_135733.jpg

Raggamuffin

Aktiv medlem
jonte987 sa:

Jag träffade 3 ungdomar som åkt tåg till Båstad och cyklat upp. Stenhårda grabbar. Blir nog lätt att somna ikväll. Jag önskar lycka till med körkortet nästa år.
Jag tog mest ankarliften så slapp man kön :) upp och Lilla kycklingen ner tog 6 minuter.
Missade att du var där.

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Här kan man sitta och filosofera medan man blickar ut över Vagnsmossen. ;D Inte riktigt Roadlite-kompatibel väg dit alla gånger dock.

2019-10-05_1.JPG

Makten

Aktiv medlem
Tredje dygnet utan nikotin. Helt jävla bränd i roten. Men kom ihåg att ta fram kameran en gång i alla fall:-)

DSC04612.jpg

jonte987

Aktiv medlem
Raggamuffin sa:
jonte987 sa:

Jag tog mest ankarliften så slapp man kön :) upp och Lilla kycklingen ner tog 6 minuter.
Missade att du var där.
Jag såg dig inte heller, mer än på strava efter åt. Stabila höjdmeter du hann med. Jag var seg och orkade mindre än hälften. Får bli mycket skivstång i vinter om det ska bli ordning på detta.

wukkaN

Aktiv medlem
Makten sa:
Tredje dygnet utan nikotin. Helt jävla bränd i roten. Men kom ihåg att ta fram kameran en gång i alla fall:-)
Stark jobbat! Dom säger att de första dygnen är jobbigast. Om det blir superkämpigt så ta 5 minuter i taget. Oftast så har det värsta suget försvunnit efter de första 5 minuterna :) fin bild också!

Raggamuffin

Aktiv medlem
jonte987 sa:
Raggamuffin sa:
jonte987 sa:

Missade att du var där.
Jag såg dig inte heller, mer än på strava efter åt. Stabila höjdmeter du hann med. Jag var seg och orkade mindre än hälften. Får bli mycket skivstång i vinter om det ska bli ordning på detta.
33 åk varav ca hälften i Lilla Kycklingen ;) Jag är rätt mör i underarmarna med.

Rattnalle

Aktiv medlem
Premiär på för mig nya DHn. Tyckte jag cyklade som en påse skit nästan hela tiden men tiderna på strava sa att jag slog personbästa eller nära personbästa på flera leder. Finns uppenbarligen en del att klämma ur den om jag bara lär mig cykla.

Bilagor

Spacekitty

Aktiv medlem
Årets sista XCO tävling. Placering 4, med trasig bakdämpare och fortfarande ömma revben. Vässat armbågarna lite till och hoppas på en pallplats nästa år. Foto: Lasse H

fullsizeoutput_cda.jpeg

freddesvanstrom

Aktiv medlem
Idag var jag bara tvungen att åka tidigt från jobbet och dra ut på en tur runt en sjö i en skog. Sjön syns inte jag vet...

B4022231-1644-4BC8-9909-101D1514EA00.jpeg

Berk

Aktiv medlem
Studiedag på skolan. Vi har ingen barnvakt, så kan man tyvärr inte jobba på eftermiddagen, men måste man cykla på stigar ...

Uppför Roswell Östra för första gången, mycket roligare och enklare som det verkade när vi cyklade utför. Fika på Corona med lite regn. Mysigt, men då måste man cykla lite langsamare på blöta häll och rötter, framförallt med barndäck med för hård gummiblandning.

2019-10-07-18-34-10.jpg

Senast ändrad:

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Nu är det slutfjösat med smalhjulen (47mm däck), säsongen kräver fetare däck, så gött med 3" igen! Grymt skoj cykel alltså, har justerat reglagen lite så det är extra bra nu.

IMG_20191010_175907.jpg

Jimel

Aktiv medlem
Jag har också varit ute och njutit ?
Känns efter om halsen funkar till helgens ESS och det verkar den göra.
E913A34A-6087-40D0-B0DC-4D0C40523BF9.jpeg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer