Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

qma

Aktiv medlem
På tur med Crossmax och xiongxiong ute i hellas idag. Mörkt men mysigt.

Jag såg för första gången ett helt tåg av MC-åkare som körde på ledningsgatan vid pumpstationen för Saltsjöbadens golfklubb och på delar av gröna spåret där borta. Kom inte tillräckligt nära för att se nån person eller kunna fråga hur det kom sig att de är där och kör...

Bilagor

Loftberg

Aktiv medlem
När parkeringar tryter får man vända hemåt och hämta hojen. En gammal Crescent fick ta mig genom vindarna på Upplands-slätten en dag som denna.
20191119_133802-01.jpeg

Berk

Aktiv medlem
Lie blöt, men framförallt varm idag. Är jäkligt nöjd att jag nu behärskar körning över blöta rötter. Förra hösten måste jag stiger av vid varje röttmatta, nu är det full fart fram!

2019-11-20-19-43-30.jpg

2019-11-20-19-43-47.jpg

Tomcaten

Aktiv medlem
I den övre bilden av de här två sista finns en mycket rolig stig nedåt mot vägen snett mittemot skjutbanan som jag har gjort i ordning och adderat ett hopp på slutet men obs hoppa inte ut på vägen som ett rådjur. Hoppa i högerlutning och landa i diket vilket borde fungera bra.

Berk

Aktiv medlem
Tomcaten sa:
I den övre bilden av de här två sista finns en mycket rolig stig nedåt mot vägen snett mittemot skjutbanan som jag har gjort i ordning och adderat ett hopp på slutet men obs hoppa inte ut på vägen som ett rådjur. Hoppa i högerlutning och landa i diket vilket borde fungera bra.
Sista gången jag körde där med min son hamnade vi händelsevis på den stig, men min son ville absolut köra Tre amigos, så vi vände.

Rut-66

Medlem
Ute i skogen och självklart inga verktyg eller andra grejer med mig.
SKS-fästena får lite dumma vinklar utan distanser och idag sprätte ena sidan isär.

20191126.jpg

Väl hemma blev det 2 buntband modell mini runt halvorna.
Fotot fick mig också att dubbelkolla en ok-skruv.

Daggi

Medlem
Skulle aldrig våga mig in på den stigen efter att ha lyssnat på Creepy podden om getmannen! :o

Schysst hojj!

kaj a

Aktiv medlem
Tjena
Upp upp, ner ner, vänster höger, vänster höger.

Sten, rot.

Norrahammars MK's trialsbana på Torsvik. Kul!

Bilagor

mb5

Aktiv medlem
Just det! Efter flera grå veckor kom äntligen fint vinterväder med sol och snö även till Uppland.

1s.jpg

(Nåstans på Upplandsleden norr om Österbybruk.)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer