Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

weldion

Aktiv medlem
Vad blåst man blev då... var i ett shoppingcentrum och spatserade. Hoppade högt när jag såg Shimano-flagga och det där stället. Men...då visar det sig att det är fiskegrejjer. Så hur monterar jag det på hojen?!

Visa bilaga 402838
Det är väl ingen nackdel om man får lite mer drag i grejerna? Kanske såpass att man spinner loss?

Örjan Lax

Aktiv medlem
Live-rapportering från en väg någonstans mitt i skogen, och mitt i den kraftiga blåsten i norra Dalsland...
"Ho ho" sa ugglan 👀

IMG_20200217_205930265.jpg

MathiasJ

Aktiv medlem
Afterwork ride i dagsljus de blir bara bättre och lättare för varje gång nu i snabb takt mot sommaren👌🌞 och fatfreddy gör sitt jobb!
IMG_20200220_164228318_HDR.jpg

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Har cyklat, fyller på med kolhydrater nu. Således cykelrelaterat. Försökte därtill vara lite lustig.
Cykel på bilden är inget krav, men jag kan radera om du vill.

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Kvällens ride före bastun var både isig och gyttjig men skön..svårt att få all is å gyttja att fastna på bild efter men telefon glömdes hemma.Visa bilaga 403582
Bra med bastu och bärs efter rundan. Sånt kan pingstvännerna och watträknarna på det här forumet gott få höra. Själv har jag precis ätit huvudrätt och väntar på att min gino skall svalna såpass att viniljglasskulorna kommer smälta lagom långsamt på toppen. Madeira Fine till det, och sen en snabbgjord palinka på resterna från fruktsalladen. Hörde jag GT och Alla mot alla på playen?

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer