Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

liveforthis

Aktiv medlem
Riktigt roliga stigar! Hade önskat ngt mer hopp/dropp och lite bättre märkning(vet att det jobbats på det redan) annars som sagt väldigt roliga banor! Bra jobbat ❤
Ja det kommer komma något mer dropp. Även hopp är tanken. Men ska övervägas med bla markägarna först med . Kul att det gillades 😄🤘

Loka04

Medlem
Söndagsrunda på 20km i skogen plus 18km transportsträcka på asfalt fram och tillbaka.
Det var först sol men lite blåsigt, sen i skogen började det snöa.... För att slutligen spöregna sista 15 kilometerna.
Aprilväder i Maj?

20200517_142427.jpg

xdr

Aktiv medlem
Var ute och rekade/tappade bort mig i Stångtjärn idag. Det är verkligen ett fantastiskt cykeområde. Finns några riktigt fina nedfarter.

20200517_125200.jpg

Martinmat

Aktiv medlem
Då har #hållförhelveteavståndetchallenge dragit igång i Östersund. Varje vecka utses 5 STRAVA segment som
Man har veckan på sig att köra. På söndag koras vinnaren, poäng baseras på placering på respektive segment under veckan. Vinnaren får sedan äran att utse nästa veckas 5 segment.

Sjukt kul grej så här i Corona tider 😁
F7792096-5C1F-484F-873A-A125833DA7D7.jpeg

JWN

Aktiv medlem
Vad är det för cykel? Ht eller ser jag fel? Jag är på jakt efter nån kul ht som funkar att köra lite mer åt enduro hållet än xc.
Yes det är en Orbea Laufey H10, ganska aggressiv geometri, 140mm slag och 2.6 däck så nej det är inte en XC direkt ;) Har som sagt inte kört så mycket men den känns riktig go!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer