Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

xyz-saft

Aktiv medlem
DSC_1360.JPG

Blev en tur i Sandsjöbacka idag. Till och med de blötaste stigarna var (nästan) torra. Höll mig i södra delen och där hade det lagats en hel del spänger som tidigare varit riktigt sketchy att cykla över.

bdn

Medlem
Blev en vända innan frukost för mig. Svårt och fota när man cyklar men jag bara älskar små slingriga vägar på landet :love:. Bästa av allt var nog att känna lukten av nyslaget gräs och på fälten!

IMG_2125.JPG

weldion

Aktiv medlem
2C86EC7C-9D96-4086-921E-A23CCA91CDC1.jpeg

Cykelns dag firades på cykeln. Efter rundan så åts det cyklingsallad och korkades upp en öl.
Tyvärr så skådade mitt östra öga en skogsbrand.

lasson

Medlem
37388753-3B85-4CAD-8BF1-7DEDB9EB372F.jpeg

Hittade min stulna cykel idag, helt ogenerat parkerad med ett nytt lås i ett cykelställ 150 meter från där den stals. Under tiden jag väntade på att polisen skulle komma så kom en person och började förbereda sig på att låsa upp cykeln. Jag frågade - Är det där din cykel? och fick en rätt osammanhängande historia med låg trovärdighet om att ”öhh, jag hittade cykeln i parken, ären din asså?” Bilden är på när personen låser upp cykeln och meddelar ”ok, öhh, men här får du tillbaks den, vassego”.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer