Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

MathiasJ

Aktiv medlem
Rallyrunda hemma på 15km med alltför hög puls ny besiktad husbil och cykeln är servad och tvättad så midsommarn kan börja🍻
IMG_20200618_182656.jpg

SIE

Aktiv medlem
Utvärderar ”seriösa” sandaler efter 25 års flipflopfili. Juryn överlägger fortfarande.
88F09834-ACFC-4D51-8B1F-E2A4DF59373E.jpeg

weldion

Aktiv medlem
BC7879D5-1BC9-40F5-8FD0-A9F09276B3AC.jpeg

Från dagens grusrunda.
Tyckte det skulle bli skönt att skölja huvudet i sjön, för att svalka sig. Tittade ner i vattnet och såg fullt med blodiglar intill strandkanten. Lugnade mig med svalkandet till duschen där hemma.

bdn

Medlem
Blev en sväng idag. Såg mulet ut men det skulle inte regna enligt vädret. 4 mil in så började det självklart regna. Blev stortvätt av hoj och skor när jag kom hem :LOL:
IMG_2258.JPG

liveforthis

Aktiv medlem
Va tvungen och lägga upp dom delar jag har hemma för nya bygget! , Väntar in ny gaffel,hjul,dropper,bromsok samt ramen då, sen ska här byggas. Allt räknas komma lagom till nästa helg!
IMG_20200620_234539477.jpg

Efter en månad(då jag köpte cykeln) med ett pyttelitet tjut i frambromsen, 4 isärplockningar, någon timmes googlande, någon timmes youtubande så hittade jag äntligen anledningen. Detta pyttelilla jack verkar vara huvudorsaken! Det stod ut lite lite flis på båda sidor som nu är borta vilket helt eliminera ljudet.

Känsla: LYCKA

Bilagor

Berk

Aktiv medlem
Familj utflykt i Bogesundslandet med nästan-bad, vatten var fortfarande lite för kart. Der blir en bad nästa utflykt.

2020-06-21-18-53-25.jpg

Rassemouse

Aktiv medlem
AF6FE8C4-8D5E-477F-A7C7-D0EA1C2EBB7D.jpeg
Utforskade möjligheterna till att göra någon runda/segment på ett kalhygge. Med lite rensning av skotarspåren så kan man nog få till några roliga åka. Det gick att ta sig fram nu med, men jag fick ta det väldigt försiktig i mellan åt.

Pfaff

Aktiv medlem
Fick en liten reva....lagningen funkade 3 mil riktigt stökig å stenig stig. Höll ända hem bra med godispapper🤘
Visa bilaga 425042

Man skall alltid ha ett omslag från en bar - eller kanske ännu bättre en hel bar med omslag att trösta och styrka sig med - när man cyklar.😊
Just av denna anledning. (samt en slang som passar i däcket, såklart)

Makten

Aktiv medlem
Försöker utforska alla skrymslen och vrår av Nacka, men det är fan inte lätt att komma ner till vattnet. Mycket "privat område" eller för oländigt, men ibland så...

DSCF4809_fb.jpg

A-N

Medlem
Från pendlingscyklingen för ett par dagar sedan. Alltid trevligt med solnedgång och fint väder. Idag var det inte lika fint.
20200618_203849.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer