Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

MathiasJ

Aktiv medlem
När man själv bor i ett platt landskap men har nu semestrat en vecka i lite mer kuperat så känns det i benen😅 men familjesemester så endast hunnit med ca 2mil per dag men i benen känns det som 10 per dag minst och bilderna blivit få tyvärr detta är enda med cykeln på☺
IMG_20200707_115249.jpg

jonte987

Aktiv medlem
Crazy man i skate park gör första gången (eller cykelgympa som han kallar det). Han skulle droppa in på 120cm. Är det inte högt? - Nej. Ska du verkligen göra det - Ja.
Jag fick lyfta ut honom, när halva cykeln är ner för kanten säger han - Det är lite högt. Mm, tror det.

Kanske dags att sätts tillbaka 50mm stam redan
USER_SCOPED_TEMP_DATA_orca-image--1794506610.jpeg

Raadaferd

Medlem
Påväg upp till Bredfjället ovan Ljungskile. Rastar vid St Skarsjön :cool:
And finally at Flogfjället ....End Of The Road 😅 and a cold beer !

Senast ändrad:

SIE

Aktiv medlem
Jag tyckte väl jag kände något som nuddade vänster handtag och fick tischan att fladdra till..
2E07A593-E07B-4837-82ED-79E1B7B9CF16.jpeg

Tilläggsedit: cykeln på bilden har HA på 67,5. Skulle en kortare styrstam ge den mer nedförkompetens för att kompensera för cyklistens brist på sådan?

Makten

Aktiv medlem
Det började spöregna bokstavligen tio meter efter att jag klivit ut genom dörren, men då var det ju redan för sent att ge upp. Så jag harvade runt på ett virrvarr av minimala stigar som jag inte vet vart de leder. Blev helt sjöblöt och jätteglad. På hemvägen tittade solen fram och jag tog en vanlig, bred stig tillbaka.
20200712_204609_fb.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer