Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Makten

Aktiv medlem
Stack ut på en liten enpetad skymningstur och tog med systemkameran. Ironiskt nog fick jag mer vett ur mobilkameran den här gången och det är fascinerande hur bra det blir i råformat jämfört med det helt eländiga skräp som kameran själv presterar i JPG (som ju har konverterats från råformat utom fotografens kontroll). Det största problemet är att JPG-bilderna blir totalt sönderbrusreducerade så i stort sett alla färgnyanser försvinner samt överskärpta nåt jävulskt. Förstår inte varför.

Samsung S9 i råformat här alltså...

20200713_212949_fb.jpg

jesperC

Aktiv medlem
Ett par varv på Ekerö för att testa olika styrhöjder. Alltid lite nervigt att ta fram sågen och kapa då det är svårt att ångra i efterhand.
IMG_20200716_131618.jpg

//j

Rut-66

Medlem
20200717.jpg
Härligt soligt idag, men kommer ändå bara ut på kortare turer.
Budgetbygget känns fortfarande tajt och hjulen håller sig runda och raka 😊
3:e sommaren med denna nu.

Vid det här laget är det nog bara ram, sadelstolpsklämma och eventuellt nåt vajerhölje, som är kvar av Biltema-MTB'n.
Övre styrlager också... sen är det stopp.

Senast ändrad:

SIE

Aktiv medlem
Efter att ha upptäckt en bikepark 200m från lånehuset svor jag en lång ramsa över att inte ha tagit med med min FS till Helsingborg istället för grusis. Cyklade därefter norrut till Viken. Kändes väldigt Hamptons. Inte för att jag har varit där.
7C9EB3FB-00ED-4AA7-B8AC-06912E75CAF9.jpeg

Bonusbild: Viken-fashion!
1CE48C5E-485C-4B32-A217-E92FCC97C6A8.jpeg

Senast ändrad:

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer