Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Rassemouse

Aktiv medlem
8342E1F7-D314-4767-98CA-C2EA00D67E8E.jpeg
Brorsan tog med mig på ett varv på lugnets blåa i morse. Den var kul, ska nog ut en vända igen ikväll så om det är nån i Falun som vill visa mig runt på nå kul stigar så dra ett pm. :-)

Makten

Aktiv medlem
Qma på stigen "Corona" i Hellas. Turen toppades av bad i Ulvsjön som var precis lagom sval.

R0230100_fb.jpg

Jag måste verkligen skaffa en kamera med bildstabilisering. Hopplöst att försöka få helt skapar bilder när man har 180 i puls...

Rattnalle

Aktiv medlem
Pensionering av nio år gammal vätskeblåsa. Började bli lite irriterande att den inte gick att hänga i ryggsäcken längre utan hamnade i en hög i botten när den inte var helt full. Men bra att den hållit så länge ändå.
IMG_20200802_170109.jpg

Berk

Aktiv medlem
Fuskar också lite med två bilder. Vad var tänkt som en lungt tur "Hellas snällaste sidan" för att det var fuktig varm blev en lite tuffare tur. Första bild efter Holabandola, kör den inte ofta, men är alltid roligt. Andra bild vid första gång Hällre i riktningen brant nedför. Jättefin att ha en son som vågar mer än sin pappa, så vågar man själva också! Här kör han högerlinjen nedför efter inspektion. Efteråt upp igen för att köra vänsterlinjen också.

IMG_20200802_155120.jpg

2020-08-02-18-32-30.jpg

Senast ändrad:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer