Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Jimel

Aktiv medlem
Att ligga på en soffa och dricka öl i sälen gjorde inte under för min kondition som var kass innan 🤨
FA6D7970-7259-48FD-B08F-2972EB37B5A8.jpeg

Makten

Aktiv medlem
Tror det är mer el mindre ett Michelin Wild am däck numera . Då Sam Hill körde mavic däck för något år sen men sen gick över till Michelin däck och fortsatt på mavic hjul.
Aaah, nu när du säger det så är det ju i princip samma mönster! Tyckte väl att jag kände igen det ändå.

My god! vart kan det vara nånstans, myspys á la episk John-bauer bild.
Det är på "Våta vita", tro't eller ej. 😅 Jag harvade runt på berget precis ovanför och hamnade en snutt där nere.

josofin

Aktiv medlem
För knappt 3 år sen, i början av cykling för mig, gick denna utförslöpa under "aldrig i livet". Sen förflyttades graderingen till "utmaning" -> "på en bra dag" -> "vardagskul". Och det är ju det som är så perfekt...det blir aldrig tråkigt, finns alltid något brantare, knöligare, smalare, högre...eller helt vanligt vardagskul...
20200805_104002.jpg

Anders Hobbe Holm

Aktiv medlem
IMG_20200804_111504.jpg

Efter många år i förrådet, typ 10, blev jag nödgad att ta fram den gamla Crescent vikcykeln för att cykla till stranden då sambon lånade min MTB.
Pumpa, smörj & cykla. Allt fungerade, inte ens punka! Nu blev jag sugen på att snygga till den lite. Skulle vilja ha lite bulligare däck. 😆

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer