Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Örjan Lax

Aktiv medlem
Morgonens svettorunda (20 grader redan vid 7-tiden) bjöd på blandat underlag varav det tråkigaste var lerhål som luckrats upp ytterligare av aggressiva motorcyklar, visserligen med spegelblankt vatten 🙃 och månen kan skymtas uppe till vänster om man zoomar lite... 👀 Nu frukost! (y):coffee:🧀🍞

IMG_20200808_070503422.jpg

Makten

Aktiv medlem
Hittat snikväg förbi Petersens gårdsplan (där ett stort plakat säger att man inte får passera), vilket möjliggör stigcykling runt hela Harberget i Hellas. Av nån anledning verkar i princip ingen hoja där borta, men det ska det väl kunna bli ändring på.

DSCF0224_fb.jpg

wukkaN

Aktiv medlem
Hittat snikväg förbi Petersens gårdsplan (där ett stort plakat säger att man inte får passera), vilket möjliggör stigcykling runt hela Harberget i Hellas. Av nån anledning verkar i princip ingen hoja där borta, men det ska det väl kunna bli ändring på.

Visa bilaga 435080
Snyggt! Är det den som förbi den där dammen/minisjön söder om gården?

Makten

Aktiv medlem
Snyggt! Är det den som förbi den där dammen/minisjön söder om gården?
Ja, precis. Jag kom österifrån på grusvägen och man kan svänga in till vänster precis innan stängslet vid hagen som går fram till gården. Det är nog precis i skogsbrynet. Sen kommer man ut väster om dammen på en liten traktorväg som går ut till stora gruset igen.

Screenshot 2020-08-09 at 23.40.11.png

wukkaN

Aktiv medlem
Ja, precis. Jag kom österifrån på grusvägen och man kan svänga in till vänster precis innan stängslet vid hagen som går fram till gården. Det är nog precis i skogsbrynet. Sen kommer man ut väster om dammen på en liten traktorväg som går ut till stora gruset igen.

Visa bilaga 435082
Ah, körde den med graveln häromdagen. Har tidigare drivit igenom gården men nu stod nån stallpojke vid grinden som hänvisa mig till den. Kan tänka mig att den vägen var roligare på en mer kapabel cykel ☺

Makten

Aktiv medlem
Ah, körde den med graveln häromdagen. Har tidigare drivit igenom gården men nu stod nån stallpojke vid grinden som hänvisa mig till den. Kan tänka mig att den vägen var roligare på en mer kapabel cykel ☺
Just den stigen är lätt, så merparten av den fixar du även med gravel tror jag. Hårt packad, torr lera med nåt enstaka rotparti. Troligen vedervärdig på vintern dock.

Edit: Äh, morgontrött... Du körde den ser jag nu. 😂

weldion

Aktiv medlem

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer