Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

MTBTomas

Medlem
Fin dag i Jämtlandstriangeln, han även upp till Sylarna. Så träffade jag på kronprinsessan Victoria som sa hej 😄

havet

Aktiv medlem
1B08A00C-106F-4C3E-B090-B38BA33E7467.jpeg

Startade dagen med två kilometer spångkörning imorse efter att ha sovit i en raststuga med utsikt över mossen i nättras. Har precis börjat våga längre treplanksbredd, även om det är lite trixigare med cykeln fullpackad, och tittar drömmande på EST:s dödsföraktande videor med svischande på tvåplanksbredd.

Senast ändrad:

ooms

Aktiv medlem
Fin dag i Jämtlandstriangeln, han även upp till Sylarna. Så träffade jag på kronprinsessan Victoria som sa hej 😄
Visa bilaga 440523
Nu bekräftat av kvällspressen :-)

Berk

Aktiv medlem
Frukostrundan på onsdag isf torsdag, också trevligt, förutom tredje OTB in min stigcykelkarriären. Första två OTB var erväntad: allt händer i slowmotion inklusive tanken "jag måste inte dra i frambromsen" medan jag bromsade fram. Nu cyklade jag långsamt och koncentrerat på en lagom teknisk nedförsbacke och nästa moment ligger man platt på marken med cykeln på ryggen. Förstår fortfarande inte vad som hände. Bytte nyligen från Magura till Trickstuff Power bromsklossar som biter mycket hårdare, men tror att jag inte tog (hårt) i frambromsen.

2020-09-09-09-35-05.jpg

Senast ändrad:

Rassemouse

Aktiv medlem
2E6C1CE1-77FC-4C76-A692-CF165466FFE9.jpeg
Fick hem nya framhjulet idag (eftersom jag kraschade det förra förra veckan) så monterade det och tog en liten provrundan.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer