Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Makten

Aktiv medlem
Det slutade aldrig regna, så jag stack ut ändå. "Hur blöt kan man bli?" Jätteblöt, visade det sig. Varenda kvadratmillimeter av kroppen, trots "vattentäta" skalkläder. Är så less på dessa skitplagg som kostar tusentals kronor och inte funkar.

Men kul var det som vanligt, och på hemvägen tittade solen fram. 🥰

R0240047_fb.jpg

H.

Aktiv medlem
Det slutade aldrig regna, så jag stack ut ändå. "Hur blöt kan man bli?" Jätteblöt, visade det sig. Varenda kvadratmillimeter av kroppen, trots "vattentäta" skalkläder. Är så less på dessa skitplagg som kostar tusentals kronor och inte funkar.

Men kul var det som vanligt, och på hemvägen tittade solen fram. 🥰

Visa bilaga 441784
Snyggt som vanligt och imponerande driv. Jag åker inte ut i skitväder om jag inte är på cykelresa eller det vankas tävling.

Makten

Aktiv medlem
Snyggt som vanligt och imponerande driv. Jag åker inte ut i skitväder om jag inte är på cykelresa eller det vankas tävling.
Jag har faktiskt inte så mycket val. Får ångest av att sitta inne en hel dag, och lider i övrigt av utmattningssyndrom som aldrig går över. Cykling är det enda som jag vet funkar, och det funkar varje gång. Precis alla problem och funderingar är som bortblåsta när jag cyklar. 😊 Önskar att jag kunde "stänga av" hjärnan på andra sätt, men då är det nog droger som gäller. Vilket förmodligen är en väldigt dålig idé.

Edit: Förresten tycker jag faktiskt att det är jäkligt roligt att cykla när det är blött och halt. Det blir mer utmanande och eftersom jag inte gör några vidare dumheter där det kan gå illa så tillför det mest något.

Makten

Aktiv medlem
Harvade runt i några timmar på och vid Harberget, längst bort i Hellas. Galet fina stigar och tjusig utsikt på några ställen. Det blev en herrans massa pushbike, snår och elände också när jag letade nytt på norrsidan. Med viss framgång i och för sig.

DSC08332_fb.jpg

Makten

Aktiv medlem

Makten

Aktiv medlem
Plåt är metall som är platt. Stål är ett material som mest består av järn. En plåt kan vara gjord av vilken metall som helst. 😊

------------

Liten lamptur för att vänja sig vid att man kommer behöva det mest hela tiden snart.

DSC08348_fb.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer