Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

H.

Aktiv medlem
IMG_20200913_235911_909.jpg

En sista bild från sista åket i Åre i år. Det är högt och lågt i Åres bikepark. Vissa leder är så sjukt bra att de ensamma räcker som skäl att besöka Åre. Vissa (läs: Flinspåret) är så värdelösa så man undrar varför folk åker dem. Vissa liftar är snabba och bekväma, en är värdelös.

Men håller man sig på rätt leder och planerar sin dag så man minimerar antalet liftåk i hummeln så är det ju fantastiskt.

Senast ändrad:

Berk

Aktiv medlem
Valde tunna Race Face Charge protector/benvarmare, men skulle klart hade valt mina Ion K-sleeve som lämnar mer ben fri och är luftiga, mina ben var mycket för varmt. Förstår inte hur folk kan stigcykla på sommaren i Italien eller USA.

kalis

Aktiv medlem
Tog en lite rehab-tur på lunchen idag med mitt nya multiverktyg. Här kittad med Dampf 2.6'or men kommer köra Garvelkings vid grusvägsrally. Skoj att cykla en riktig cykel med utmanade gammel-geo igen, det inbjuder till mer zencykling och upptäcksresande. Det här kommer nog bli en varaktig kärlek tror jag!
2020-09-21-010756278.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer