Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Martinmat

Aktiv medlem
Tog en lite rehab-tur på lunchen idag med mitt nya multiverktyg. Här kittad med Dampf 2.6'or men kommer köra Garvelkings vid grusvägsrally. Skoj att cykla en riktig cykel med utmanade gammel-geo igen, det inbjuder till mer zencykling och upptäcksresande. Det här kommer nog bli en varaktig kärlek tror jag!
Visa bilaga 443482
Vad är det för hoj? En Surly?

Martinmat

Aktiv medlem
Jodå, blev en lunchtur idag med. Min keffo-arm gav upp efter typ 10min rotstök+ANNAT, jag ser en investering i en ny FS till våren ;-)

Visa bilaga 443793
helstelt är inte nådigt mot kroppen, har tvingats investera i en dämpad gaffel även till fatbiken då mina gubbaxlar med inpinchment problem börjat klaga för mkt.... 😬

kalis

Aktiv medlem
helstelt är inte nådigt mot kroppen, har tvingats investera i en dämpad gaffel även till fatbiken då mina gubbaxlar med inpinchment problem börjat klaga för mkt.... 😬
Mm, vassa benbitar skar av typ halva triceps när jag kraschade förra hösten och totalkvaddade armbågen. Så det är en del ärrvävnad och allmänt undertränad/kortad triceps som bråkar lite. Tror att det kommer bli bättre med lite mer stlök, men det vore skoj att kunna köra lite längre i skogen utan att börja gråta liksom ;-)

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Det här är livet va. Mina gravelrundor brukar bli en lagom mix av stig/grus/asfalt/annat. Det måste ju betyda att jag cyklar XC? Ett sånt nästan utdött ord, så icke-inne, så otroligt osexigt. Men det är ju dagens sanning. Det är Cross-country jag håller på med här 😃

_9230589.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer