Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Makten

Aktiv medlem
Riktig skittur idag. Noll flyt, halt som fan, trötta ben trots att jag borde varit utvilad, cykeln kändes stötig och jävlig fast jag kör jättemjuk gaffel och dämpare och aplite luft i däcken. Måste ha varit jag helt enkelt.

Meeeen, jag fick i alla fall prova ett nytt objektiv som verkar funkis för mina syften. 😊

DSC08372_fb.jpg

Maakus

Aktiv medlem
Den jäveln knarrar.
3 öl och en whisky, nu ska den bli tyst!

(Det är en bild på min sadel, min whisky och One Up multi-verktyget. Men Chrome på android krashar när jag ska ladda upp bilden)

Senast ändrad:

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Riktig skittur idag. Noll flyt, halt som fan, trötta ben trots att jag borde varit utvilad, cykeln kändes stötig och jävlig fast jag kör jättemjuk gaffel och dämpare och aplite luft i däcken. Måste ha varit jag helt enkelt.

Meeeen, jag fick i alla fall prova ett nytt objektiv som verkar funkis för mina syften. 😊

Visa bilaga 444673
Har ni snö redan? Fy fan. Jag badade för en vecka sen.

Farsan

Aktiv medlem
Jag ger (y) till alla er som cyklade i parken.Säsongens vidrigaste dag. Inte ens om jag hade fått betalt hade jag tagit ut cykeln idag. 5+ i byn, pissregn nere och snö på högzon. Det märktes verkligen i byn att det var "höstmarknadshelg". Mycket folk som trängdes på utförsäljningarna. Hoppas ni har bastu där ni bor, en kall i bastun det var ni värda. Kan vi få lite drägligare väder sista dagen imorgon så tar även jag några sista åk för säsongen.

Screenshot_20200927_162432_com.huawei.himovie.overseas.jpg

32 fantastiska kilometer i skogarna blev starten på denna söndag. Magiskt räcker inte för att beskriva känslan när man far fram över stock och sten eller när benen skriker av mjölksyra och man kommer över krönet och kan växla upp och trampa för allt vad tyget håller 🚵‍♂️:love:(y)

MathiasJ

Aktiv medlem
Hade en besvärlig storm här för snart 2 veckor sedan som förde med sig mycket fallna träd och regn, samt att det har regnat en del sedan. Var idag ut på hemma spåret och endast ett litet träd på 15km sågen fick vila och fattyn jobba för blött var det.
IMG_20200928_190438.jpg

Senast ändrad:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer